Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chaniz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chaniz

Voor de verandering eens een portretje lol !
    Last edited by awacs457; 18 januari 2010, 18:00. Reden: kleuraanpassing

Re: Chaniz

Ietwat te weinig modelé door belichtingsoverdaad.
    Draagt model contactlenzen of heb je twee lichtbronnen dicht bij elkaar opgesteld? Zie de dubbele bijna concentrische lichtpunten in de ogen.
    Belichting geeft wel detail in de zwarte partijen maar er lijkt mij iets mis te gaan met de invalshoek van het licht op het model. Mss te frontaal?

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Lijkt wel of er een opzet-ringflits gebruikt is...? Modelletje had voor mij in de camera mogen kijken...
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Ietwat te weinig modelé door belichtingsoverdaad.
        Draagt model contactlenzen of heb je twee lichtbronnen dicht bij elkaar opgesteld? Zie de dubbele bijna concentrische lichtpunten in de ogen.
        Belichting geeft wel detail in de zwarte partijen maar er lijkt mij iets mis te gaan met de invalshoek van het licht op het model. Mss te frontaal?

Henri
        Neen Henry, voor zover ik weet draagt ze geen contactlenzen en ik gebruik altijd maar een frontlicht ;het is een grote hex reflectasol van 176cm, mijn lichtbron van laatste 25 jaar lol..

Comment

Belichting een beetje bijsturen. Er zit weinig sfeer in.
          Ook misschien even letten op de visagie, zo zijn er bv nog klonters te zien in de wimpers. (Maar daar kon jij misschien weinig aan doen?)
          Greetz, Evolutionneke

Comment

Licht is wat te vlak.

Lampen wat hoger plaatsen
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

goeie blik.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
              X