Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ietwat te weinig modelé door belichtingsoverdaad.
Draagt model contactlenzen of heb je twee lichtbronnen dicht bij elkaar opgesteld? Zie de dubbele bijna concentrische lichtpunten in de ogen.
Belichting geeft wel detail in de zwarte partijen maar er lijkt mij iets mis te gaan met de invalshoek van het licht op het model. Mss te frontaal?
Ietwat te weinig modelé door belichtingsoverdaad.
Draagt model contactlenzen of heb je twee lichtbronnen dicht bij elkaar opgesteld? Zie de dubbele bijna concentrische lichtpunten in de ogen.
Belichting geeft wel detail in de zwarte partijen maar er lijkt mij iets mis te gaan met de invalshoek van het licht op het model. Mss te frontaal?
Henri
Neen Henry, voor zover ik weet draagt ze geen contactlenzen en ik gebruik altijd maar een frontlicht ;het is een grote hex reflectasol van 176cm, mijn lichtbron van laatste 25 jaar lol..
Belichting een beetje bijsturen. Er zit weinig sfeer in.
Ook misschien even letten op de visagie, zo zijn er bv nog klonters te zien in de wimpers. (Maar daar kon jij misschien weinig aan doen?)
Comment