Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Zeer mooie contrasterende foto met alle detaillering erin, ook het kleine foutje van achtergrond (is eigenlijk meer muggenziften). De blik van de dame rechts is imponerend en draagt de opname. Jawel, zo zie ik ze graag.
héél erg mooi! Vooral de ogen van Magaly vind ik onwaarschijnlijk mooi!
De lichtblauwe achtergrond kan me niet echt bekoren, maar dat is eerder persoonlijk keuzen, met die blonde haren en de kleren had ik liever een ongelijk-belichte grijze achtergrond ofzo gezien, maarja persoonlijke keuze!
héél erg mooi! Vooral de ogen van Magaly vind ik onwaarschijnlijk mooi!
De lichtblauwe achtergrond kan me niet echt bekoren, maar dat is eerder persoonlijk keuzen, met die blonde haren en de kleren had ik liever een ongelijk-belichte grijze achtergrond ofzo gezien, maarja persoonlijke keuze!
Voor de rest is het wel een topplaat!
thx, maar 't is echt de lucht :-)
die zeldzame blue skies in Belgium ga ik ni wegshoppen he
ik ben niet goed in titels verzinnen en de namen vd modellen als titel vind ik ook maar dom.. de foto is op ong. 90m hoogte getrokken.. ik dacht daar net aan dus ja...
Comment