Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik duw de mijne toch gewoon in het karton, hoe goed het is weet ik niet aangezien ik zelf mijn flitsset nog maar enkele weken heb, maar een gietijzeren buis van zo een lengte is toch een heel pak extra gewicht voor uw statieven.
het lijkt mij dat je op een forum je mooiste foto's wilt posten, niet de middelmatige hap.
Ik vraag mij af voor wie dit forum eigenlijk bedoeld is? Als dit een middelmatige hap is dan mag 95 % van de "amateurfotografen" hier zijn werk aan de kant schuiven. Dit is werk van een niveau dat weinige om diverse redenen nooit kunnen behalen. Een eventuele oplossing zou kunnen zijn een subforum waar enkel fotografen van jullie kaliber mogen posten. Veel plezier met de 10 leden dat het forum zal bevatten.
@ Madmax: Ik heb inderdaad ook al beter werk gezien van jou wat niet wil zeggen dat dit geen mooie foto is.
Comment