Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad weer een hele mooie van je.
Gooi eens een blurlaagje alleen over de achtergrond.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Ik vind hem een tikkie saai Jörgen, zowel qua compositie als qua pose, je hebt al veel beter werk gemaakt dan dit dus ik snap de zin van het posten van deze foto niet zo, het lijkt mij dat je op een forum je mooiste foto's wilt posten, niet de middelmatige hap.
das 30 meter op een stuk karton. Waarop moet ik dat dan zetten?
355 breed trouwens.
bij mij in de winkel zeiden ze van een dikke plexibuis onder de rol te schuiven als versteviging omdat dit inderdaad doorzakt soms blijkbaar en de plexi buis zou de oplossing zijn, misschien een tip om te proberen ?
ontopic: ik vind hem geslaagd, het bubbelachtige stoort me niet, heb je werk altijd al goed gevonden!
hetgene me wel opvalt is dat de nek van het model praktisch compleet wit is ten opzichte van de rest van de huid, maar het blijft toch een goede plaat.
Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8
wat een gedoe over de achtergrond?
vind het niet storen en een mooie opname.
grt,bouk.
Ow dat vind ik niet erg hoor, Bouk. Zelf zit ik er niet zo mee, maar als ik m gladder kan krijgen zijn alle tips natuurlijk welkom.
Probleem is met 355cm en 30m lang, dat het snel doorzakt. Rollen zijn loeizwaar. Zou je dan echt op een alu buis moeten overrollen denk ik?
Ow dat vind ik niet erg hoor, Bouk. Zelf zit ik er niet zo mee, maar als ik m gladder kan krijgen zijn alle tips natuurlijk welkom.
Probleem is met 355cm en 30m lang, dat het snel doorzakt. Rollen zijn loeizwaar. Zou je dan echt op een alu buis moeten overrollen denk ik?
offtopic: een dikke pvc buis (pakweg 5mm dik) zou voldoende moeten zijn heb ik me laten wijsmaken. Overrollen hoeft niet, de binnenkant van de papierrol meten, buitenkant van uw dwarsbalk meten en een buis zoeken met die afmetingen, zo hoef je niet over te rollen wat volgens mij al een heel werkje op zich is
Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8
ik denk dat ik dezelfde heb... maar ik pak geen van 30m lang
dat is teveel papier.. dus te zwaar...
Probeer dunnere rollen te pakken.. In prijs komt het ongeveer hetzelfde uit. (bij mij toch)
offtopic: een dikke pvc buis (pakweg 5mm dik) zou voldoende moeten zijn heb ik me laten wijsmaken. Overrollen hoeft niet, de binnenkant van de papierrol meten, buitenkant van uw dwarsbalk meten en een buis zoeken met die afmetingen, zo hoef je niet over te rollen wat volgens mij al een heel werkje op zich is
ow.. die duw je gewoon IN het karton? Hmm.. das ook een idee. Kan ik beter gietijzer nemen. Das nog sterker.
@simonisme: zijn die er dan op 355 breed? dacht dat ze dan altijd 30 meter waren.
ow.. die duw je gewoon IN het karton? Hmm.. das ook een idee. Kan ik beter gietijzer nemen. Das nog sterker.
ik duw de mijne toch gewoon in het karton, hoe goed het is weet ik niet aangezien ik zelf mijn flitsset nog maar enkele weken heb, maar een gietijzeren buis van zo een lengte is toch een heel pak extra gewicht voor uw statieven.
Comment