Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Meestal ben ik wel fan van je werk, maar deze kan me niet bekoren. Model haar benen komen in mijn ogen niet flatterend over en ik kan het harde licht in deze compositie helaas niet smaken.
Meestal ben ik wel fan van je werk, maar deze kan me niet bekoren. Model haar benen komen in mijn ogen niet flatterend over en ik kan het harde licht in deze compositie helaas niet smaken.
Nuja, dat is maar mijn mening natuurlijk :-)
Dat verklaart dan meteen waarom ik deze wél goed vind neem ik aan haha. Eindelijk eens een 'andere' Madmax.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
- vooral op deze foto m.i. zeer lelijke en afleidende schaduw
- heel haar lichaam "wringt"...; hoofd komt wat te groot over en lijkt wel of er hoofd van een minder jonge (maar coole ) meid is opgeplakt
- verscherpingshalo als "kicker" is al lang niet meer origineel
Maar als serietje denk ik wel dat velen uw FARTs hebben kunnen smaken
In deze serie vind ik deze er juist positief uitschieten.
Ze heeft een prachtig gezicht terwijl haar benen ( zeker haar linkerbeen ) niet zo heel mooi zijn ( althans in deze foto ).
En juist deze combinatie van perfectie en imperfectie maken hem voor mij zo sterk.
Comment