Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
saskika
Collapse
X
-
-
Re: saskika
die knot vreselijk storend hoor, zonde van het plaatje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Toffe plaat. Incl. palmboom. Voegt voor mij zelfs wat toe hier. Zou m zelf alleen bovenaan de grote linkerpluk(bocht) gecropt hebben ivm springhaar, maar das persoonlijk. Wordt de plaat wel strakker van.
Hooglichten rechts op het randje. M'n Eizo gaat gele vlekken vertonen en dan zit je echt op het randjeGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Leuk idee maar aan de ene kant overstraald en aan de andere zijde te donker. Mijn eizootje doet hetzelfde als bij Mm. Jammer.
Ik vraag me nog af waarom het model niet gecentreerd, vindt TS het donkere deel het belangrijkst waarschijnlijk?
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtLeuk idee maar aan de ene kant overstraald en aan de andere zijde te donker. Mijn eizootje doet hetzelfde als bij Mm. Jammer.
Ik vraag me nog af waarom het model niet gecentreerd, vindt TS het donkere deel het belangrijkst waarschijnlijk?
Henk
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
mja eizo is geen mac display he zitten geen vlekken op.. heb hier een print 60x80.. loepzuiver..
Ik heb het niet zo voor gecentreerde beelden.. de originele foto is gecentreerd.. heb heel wat zitten spelen met de crop.. maar uiteindelijk "fckit" gezegd en dit gepakt.. i don't care Op die prutsen let ik niet zo hard.. heb hem ook zonder knot geprobeerd maar vond hem helemaal niet zo goed dan..
donker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.poof
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtdonker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cuddles Bekijk berichtIk vind hem eigenlijk gewoon goed zoals hij is, ondanks het grote contrast tussen licht/donker.
Knap
Mvg,
SBCanon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtmja eizo is geen mac display he zitten geen vlekken op.. heb hier een print 60x80.. loepzuiver..
Ik heb het niet zo voor gecentreerde beelden.. de originele foto is gecentreerd.. heb heel wat zitten spelen met de crop.. maar uiteindelijk "fckit" gezegd en dit gepakt.. i don't care Op die prutsen let ik niet zo hard.. heb hem ook zonder knot geprobeerd maar vond hem helemaal niet zo goed dan..
donker / licht : omdat ik echt een sterk contrast wou.. dat vind ik nu net het beste aan deze foto.
vind dan ook de beoordelingen soms met de haren getrokken,
is een ferm plaat zo simpel is het
jeannot
Comment
Comment