Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vooral de omgeving vind ik geslaagd met dit model..Een gals champagne in haar hand en een feestelijk styling zou hier echt van pas zijn gekomen..De bewerking vind ik niet zo passen.Naar persoonlijke smaak uiteraard
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De pose komt idd raar over. Niettemin is de omgeving en de setting prachtig. Ik volg Pascal een beetje met te zeggen dat een glas champagne in de hand niet had misstaan.
En wat muggezifterij, volgende keer de stoel in de achtergrond recht zetten. Valt op, maar kan ook beroepsmisvorming mijnentwege zijn.
Ben ook andere postings eens gaan bekijken en ben overweldigd door de achtergrond waar de belichting helemaal anders is dan onderwerp.
Daarom deze vraag: werk je met achtergrondprojectie, of beschik je over zo'n enorme studio, of is alle PS-achtergrond invoeging?
Ben ook andere postings eens gaan bekijken en ben overweldigd door de achtergrond waar de belichting helemaal anders is dan onderwerp.
Daarom deze vraag: werk je met achtergrondprojectie, of beschik je over zo'n enorme studio, of is alle PS-achtergrond invoeging?
Henri
als ik je gerust kan stellen Henri, het is dus wel degelijk een montage, dus PS werk
hopelijk heb ik je hiermee geholpen
groetjes
Ronny
Door de ingevoegde achtergrond krijg ik het gevoel dat het model uitzonderlijk lange onderbenen zou moeten hebben om daar te kunnen staan. Of ligt dat gewoon aan mij?
Comment