Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Thanks allemaal er horen eigenlijk twee portretten bij (als drieluik) maar ik zag dat je maar 1 foto mag plaatsen in de showcase dus dan maar de middenplaat gepost
Knappe prent. Leuk die blauwe kleurtoning !
Je hebt de beste van de drie uitgekozen, al vind ik de de derde ook heel goed.
(en dan weer maar eens een voorbeeld waarom 3 SC-foto's toch beter waren, vind ik )
De kleurtoning is geen photoshop bewerking, dit is zo geschoten door met lampen te werken met een verschillende kleurtemperatuur (halogeen dedo versus continue daglicht videolamp)
Idd, zeer knappe & originele plaat met speciale styling...Heb je voor de gecentreerde belichting met een honeycomb gewerkt of adhv fotoshop?
Nope die gecentreerde hotspot is met een dedolight gedaan, dat zijn speciale video effectspots waarmee je hele kleine hotspots, stripes etc etc kan maken
Super geweldige plaat
Als je zo een platen post, mag je er van mij elke dag één posten
Leuk effect, kan je trouwens ook bereiken door daglicht in een goed verlichte kamer en langere sluiter te combineren met een flits en grid of snoot met CTO gel.
Comment