Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Maud

    Aan alle slechtverstaanders:
    1. heb met BD management, org, admin, mod, e.a. absoluut niets te maken
    2. reactie enkel omdat velen tot nu toe deze sectie van BD misbruiken en eerder als modelenbureau fungeren dan als fotograaf (stel me soms vragen of hier steekpenningen worden gegeven)
    3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
    Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.8 1Mtr!! (sic))

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #17
      Re: Maud

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Aan alle slechtverstaanders:
      1. heb met BD management, org, admin, mod, e.a. absoluut niets te maken
      2. reactie enkel omdat velen tot nu toe deze sectie van BD misbruiken en eerder als modelenbureau fungeren dan als fotograaf (stel me soms vragen of hier steekpenningen worden gegeven)
      3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
      Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.81Mtr!!(sic))


      Henri

      Jezus Henri... ben jij ongesteld of zo?

      Heb jij enig idee hoe wij hebben moeten zweten om al deze kennis op te doen?
      mijn kennis is ontstaan door fotografen hier op BD en eigenscholing.

      Ik hoor hier toch een doses jaloezie in je verhaal.
      Natuulijk is niet iedereen een rembrandt of picasso, maar hallo.. ik doe elke zondag een shootje en leer elke week bij. Tevens geef ik enorm veel info prijs aan ieder die het wil weten. Je mag mijn pb's zien, of zie tips en trucs.
      Ik plaats zelf voor en na's en laat filmpjes zien.

      Volgens mij ben jij flink van de leg na gisteren. Teveel champagne of zo?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #18
        Re: Maud

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht

        3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
        Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.8 1Mtr!! (sic))

        Henri
        Je hebt echt geen idee hoeveel mensen ik al geholpen heb door uit te leggen hoe ik iets gedaan heb.
        En zonder betaling of iets dergelijks.

        Dus als je een statement wil maken, geweldig!! Maar sta hier niet dingen te verkondigen waar je geen verstand van hebt en die niet waar zijn!
        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

        Comment


        • #19
          Re: Maud

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Volgens mij ben jij flink van de leg na gisteren. Teveel champagne of zo?
          Grappig dat net jij dat zegt
          www.pixation.be

          Comment


          • #20
            Re: Maud

            Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
            Grappig dat net jij dat zegt
            Ik kom er de volgende dag tenminste eerlijk voor uit
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: Maud

              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Jezus Henri... ben jij ongesteld of zo
              Volgens mij ben jij flink van de leg na gisteren. Teveel champagne of zo?
              die heeft volgens mij toch iets verkeerds gegeten denk ik, lijkt mij alvast een schitterende start voor 2010.
              ik volg toch de redenering van Marius en Madmax, groot gelijk hebben jullie
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

              Comment


              • #22
                Re: Maud

                Laat het ons bij de foto houden aub.
                Andere discussies kun je per PM voeren indien gewenst, maar voor de goede vrede niet in deze topic.

                @Kodachrome: we weten dat je niet graag tussen de modellen vertoeft, althans niet in 't forum. Nu het forum hier opgesplitst is kun je dit onderdeel toch perfect overslaan.
                Waarom iedere keer opnieuw uithalen naar de modellen-fotografen?

                @Modellen-fotografen: de regels zijn er nu, en zoals je kan lezen, aanvaard je ze door het forum verder te gebruiken.
                Met de foto hierboven is niks mis als 4-luik. Of je dat telkens op die manier wil doen, dat bepaal je zelf. Er blijft ook nog altijd de mogelijkheid van een fotoalbum waar je de reeks kan uitbreiden zover je zelf wil.

                Comment


                • #23
                  Re: Maud

                  tja veel is er niet over te vertellen, aangezien het een politiek statement is
                  Foto's zien er op klein formaat wel oké uit. Silhuet schaduw is wel leuk, model lijkt mij ontspannen. Wel beetje lijm tussen handen en heup blijkbaar.
                  Persoonlijk vind ik slip onder netkousen geen elegant zicht, maar das kwestie van smaak.
                  Last edited by CH Photography; 2 januari 2010, 15:55.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Maud

                    en dan nu terug over de foto, ik vind het een aangenaam plaatje waar ik wat langer blijf naar kijken Marius

                    jeannot

                    Comment


                    • #25
                      Re: Maud

                      Schitterende foto's. Ik wil ze wel in het groot zien.


                      Off-topic:
                      Ik heb veel bijgeleerd van Madmax.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Maud

                        Lut, met alle respect, maar zolang deze valse beschuldiging hier blijft staan (dat vind ik eigenlijk al ernstig!!)...zolang zal ik het tegendeel blijven posten, totdat ik een ons weeg. Je kan mijn reply wel WEER verwijderen, maar ik haal naar NIEMAND uit en haal zeker niet iemand onderuit. Dus bij deze WEDEROM (tot hij weer verwijderd wordt)

                        Kodachrome:
                        3. wat nieuwelingen zouden kunnen leren van jullie postings is zeer rudimentair, gezien jullie steeds een mooi popje in dezelfde omgeving plaatsen zonder evenwel verder uitleg te verstrekken over de door jullie gebruikte opname en belichtingsapparatuur, technische uitlichting en waarom, aangebrachte correcties bij opname en nadien (PS), achter- en ondergrond materialen, kortom :technieken en knepen van de studio. Dergelijke info is tabou en dikwijls enkel te bekomen na betaling van info- en vormingscursussen.
                        Neen het enige wat die nieuwelingen steeds kunnen vernemen is naam en modelkarateristieken (maud 1.8 1Mtr!! (sic))
                        BULL****....Veel ervaren modelfotografen zoals Madmax, Marius en Daniel, RAF e.a zijn altijd bereid om uitleg te geven over settings en opstellingen. Ik vind het meer dan dat er door dit soort onzinverhalen beeldvorming over deze fotografen ontstaat die gewoon NIET klopt. Dit verdienen deze mensen gewoon niet!!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Maud

                          Doe ik dan de moeite om dit via mijn iPod te schrijven en dan deleten ze het .
                          Als je als mod constructief en objectief wilt zijn, dan haal je gewoon alles weg dat niet op de foto slaat.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Maud

                            Alle off topic commentaren NA de interventie van Lut werden verwijderd.

                            Hans[Mod]
                            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                            Comment


                            • #29
                              Re: Maud

                              GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL...............!!!

                              mooie foto's hoor!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Maud

                                Lol, het lijkt wel de Nederlandse Don Quichottes versus de zuiderburen hahaha.
                                en ontopic
                                En ontopic: wel leuke platen maar op dit postzegelformaat veel te klein om echt te kunnen beoordelen natuurlijk

                                Comment

                                Working...
                                X