Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Joyce

Hey iedereen,

uit een shoot van de voorbije week.

Graag jullie mening

Greetzzz

Krisss
    Last edited by Krisss; 1 januari 2010, 11:39. Reden: nieuw forumreglement
    www.kris-sinnaeve.be

Re: Joyce

hallo Krisss,voor mij in volgorde 3-1-2 ,mooi vastgelegd en spontaan model....oppassen voor te krap in beeld te zetten(gewoon mijn gevoel he)ik zou zeggen laten afmaken en tegen de muur ophangen(de foto's he )
    Edmond
    Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

Bedankt voor de snelle reactie en aanpassing aan het nieuwe forumreglement

Comment

De scherpte lijkt mij wel o.k. Naar mijn gevoel mag het model een tikkeltje meer licht hebben en mag de hoofdbelichting wat hoger worden opgesteld?
        Als je boven- en onderaan vrij krap gaat croppen, mag dit misschien ook doorgevoerd worden langs een zijkant (bv. de rechterzijde). Zo krijg je meteen een minder centrale opstelling.

Guy
        www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

De compo vind ik echt niet goed. Het gezicht van het model lijkt gesandwiched te worden tussen het boven- en onderkader. Waarom geen portretstand?
          Verder volg ik guy: je hoofdlicht mag denk ik nog een stuk hoger en het gezicht mag meer licht hebben. Nu gaat de aandacht vooral naar het haar door het felle haarlicht en toont het gezicht vrij mat.
          Verander een paar kleine dingen en je hebt, naar mijn mening, een veel mooiere foto

Comment

Working...
          X