Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Amber
Collapse
X
-
-
-
Re: Amber
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtPrachtig werk !
Misschien een vraagje : ik vermoed dat dit geen studio opname is, maar buiten met één flits en een beetje schmink ?Eric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtPortretje is inderdaad gemaakt met een SB900 in een doorflits paraplu, geen schmink, deze is puur natuur . Heb wel vals gespeeld, hoewel het een buitenopname lijkt heb ik Amber gewoon binnen aan het schuifraam laten plaatsnemen en het raam even opengezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtPortretje is inderdaad gemaakt met een SB900 in een doorflits paraplu, geen schmink, deze is puur natuur . Heb wel vals gespeeld, hoewel het een buitenopname lijkt heb ik Amber gewoon binnen aan het schuifraam laten plaatsnemen en het raam even opengezet'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtHartelijk dank voor je prompt antwoord, maar nog een vraag : als er geen schmink bij de pas gekomen is, is er toch bewerking (met photoshop ?) aan te pas gekomen. Nu zit ik qua photoshop nog in mijn kinderschoenen, kan je hier nog wat uitleg geven Je moet je niet verplicht voelen ! Maar toch heelveel dank.Eric Van Aerschot BD0730BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtHartelijk dank voor je prompt antwoord, maar nog een vraag : als er geen schmink bij de pas gekomen is, is er toch bewerking (met photoshop ?) aan te pas gekomen. Nu zit ik qua photoshop nog in mijn kinderschoenen, kan je hier nog wat uitleg geven Je moet je niet verplicht voelen ! Maar toch heelveel dank.
Ivm foto, mooi spontaan portret. Meer moet dat niet zijn soms.
Wel oververscherpt, cf. haren.
Comment
-
Comment