Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de pro's, want ben nog in leerfase wat belichting betreft. Is de schaduw onder de kin niet storend?
Voor mij blik van de eerste, maar de toning van de 2de.
Mijn portretten zijn allemaal met 1 bouwlamp belicht en een reflectiescherm
de schaduw, als die niet volledig dichtgelopen is denk ik niet dat er problemen mee zijn hoor, geeft voor mij toch wat meer diepte in de foto, anders word die te plat..
maar, misschien kunnen de echte pro's hier wat meer informatie over geven
@nena:
ik las in mijn mailbox dat je eerst de vraag stelde of het voor een eigen werk was ? (blijkbaar hier aangepast).
Maar om toch te antwoorde: ja, ik ben bezig met een reeks portretten te maken
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
@nena:
ik las in mijn mailbox dat je eerst de vraag stelde of het voor een eigen werk was ? (blijkbaar hier aangepast).
Maar om toch te antwoorde: ja, ik ben bezig met een reeks portretten te maken
LOL, ik verwarde je met Tjerri van wie ik zeker weet dat hij avondschool volgt. (skuzie )
Comment