Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Just a face

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Just a face

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Re: Just a face

nice
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Stond mijn lampie hier hoog genoeg Jörgen?
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ook deze is weer PRACHTIG!

Comment

Mooi! Voor mij liever nog iets meer ruimte links.

Comment

De maquillage ligt er echt als een korrelige verflaag overheen en dit is reeds zichtbaar op dit kleine formaat. Heb je bovenaan de haarlijn geblurred want je hebt daar een softe veeg? Het zwarte stukje hoofddeksel is zo miniem aanwezig dat het eerder stoort.
            Door de nogal extreme kijkhoek en verschillen tussen beide ogen creëer je een nogal schele indruk.

Over de compo ga ik niet meer discussiëren

Met dit model ga je nog mooie platen kunnen schieten, daar ben ik zeker van

Ik hoop dat je mijn comments niet te hard vindt en val me gerust terug aan, zo leren we allebei

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
            https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Ne goeie Hans

jk

Comment

Mooie pose, blik, kleuren, belichting. Wat ik minder vind is het feit dat je zo krap gekaderd hebt, ik mis wat plaats links en boven, er is net een stukje hoofd afgekapt.
                70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Idd, make up is niet echt verzorgd, pas op met blown out highlights links onder haar neus, en er is precies een 'stipje' op haar neus waar ik me aan stoor.

Voor de rest is de plaat in orde!
                  MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Ginger, knap superknap portretmodel ,kan je haast geen slechte opname van maken.
                    Ik ga me niet uitspreken over pose,make up ,belichting enzoverder.
                    Wat me hier het eerste opvalt is de overdreven verscherping van het beeld..
                    Als je merkt dat het prachtige haar van Ginger begint op "stro" te lijken dan ben je een stapje te ver met je verscherping en ga je beter een stapje terug.
                    Vind trouwens het "verscherpen" nog altijd een van de moeilijkste onderdelen van een fotobewerking;het vergt veel ervaring ,er bestaan geen standaard regeltjes voor !
                    Greetz,Noel

Comment

nope.. zou nog hoger kunnen maar hier valt het niet zo op. Bij die andere werd de schaduw heel zwaar.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                      X