Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik snap echt niet waarom zoveel duoshoots met vrouwen een lesbische uitstraling moeten krijgen.
Er zijn gerust heel wat ander mogelijkheden dan altijd die lesbische toer op te gaan...
jups.. maar denk dat veel fotografen dit ook soms veel te ligt opvatten. (ff niet over jou, jij hebt je al lang bewezen, maar in algemeen.)
Sturing blijft focking lastig
Ik kan dit enkel maar beamen vanuit mijn eigen ervaring,daarom dat ik het (voorlopig) bij kids hou,dat is al moeilijk genoeg.
Over de foto,ik vind ook dat het rechter model er duidelijk meer zin in had dan het linkse maar toch vind ik het een beeld dat lekker wegkijkt.En technisch kan ik er niks op aanmerken.
"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment