Graag even jullie onverbloemde opinie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blond kopje
Collapse
X
-
-
Re: Blond kopje
Ik ben er niet wild van. Er zit geen diepte in het model haar gezicht door gebrek aan schaduw (neus oogt vreemd), het haar is te veel verscherpt en de huidtint is te rood.
Compositie is goed. Pose... hmm... je moet er voor zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk berichtIk ben er niet wild van. Er zit geen diepte in het model haar gezicht door gebrek aan schaduw (neus oogt vreemd), het haar is te veel verscherpt en de huidtint is te rood.
Compositie is goed. Pose... hmm... je moet er voor zijn
Comment
-
Ik ben een beetje huiverig geworden om kritiek te posten over je foto's flash. De laatste keer vielen de kritieken niet erg lekker.
Ik vind de pose en compo mooi. De huidtint is idd erg rood. De huid oogt ook erg pixelerig en gevlekt, misschien door de bewerking?
Comment
-
De compositie vind ik mooi. De foto mist inderdaad misschien wat diepte (gemis aan (zachte) schaduwen?
Ook hier toont het aangezicht te rood, zeker in vergelijking met haar handen. De rest lijkt mij correct/neutraal van kleur.
Guy
Comment
-
-
Het is in ieder geval een mooie foto. De blik in haar ogen doet je er toch wat langer naar kijken dan naar andere foto's, dus dat is goed gelukt.
De tint van haar gezicht, daar kan je over discussiëren, maar het grote verschil met haar handen is niet acceptabel voor mij. Spijtig genoeg (of gelukkig voor jou) ben jij niet de enige die deze fout maakt (slik ).Beauty need only be a whisper
Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment
Comment