Re: Treinpassagier
Iedereen bedankt voor het commentaar.
Misschien is het wel aardig om iets te vertellen over deze reis.
Het moest een nostalgische reis worden met een stoomtrein naar Munster in Duitsland.
Bij het vertrek was het -8 graden en naarmate we richting Duitsland gingen werd het steeds kouder tot –15, op zich niet erg, maar als je met een stoomtrein gaat is dat anders.
Bij de eerst volgende stop om water in te nemen, was de verwarmingleiding gaan bevriezen en zaten alle coupés zonder verwarming, de ellende was begonnen.
Vanaf dit moment is alles verkeerd gegaan en is het een bizarre reis geworden, waarbij alle ramen dichtgevroren zaten.
De foto is gemaakt net voor het moment dat we niet meer naar buiten konden kijken.
De reis heet 18 uur geduurd waarvan we 3 uur in de warmte hebben gezeten en de overige 13 uren ver onder het nul punt.
Uiteindelijk zijn we opgehaald (gered) in Duitsland door een elektrische trein ,waardoor we de laatste twee uur nog een beetje bij konden komen , al had de verwarming van de elektrische trein grote moeite om de inmiddels aan de binnenkant wit uitgeslagen coupes te ontdooien.
Iedereen bedankt voor het commentaar.
Misschien is het wel aardig om iets te vertellen over deze reis.
Het moest een nostalgische reis worden met een stoomtrein naar Munster in Duitsland.
Bij het vertrek was het -8 graden en naarmate we richting Duitsland gingen werd het steeds kouder tot –15, op zich niet erg, maar als je met een stoomtrein gaat is dat anders.
Bij de eerst volgende stop om water in te nemen, was de verwarmingleiding gaan bevriezen en zaten alle coupés zonder verwarming, de ellende was begonnen.
Vanaf dit moment is alles verkeerd gegaan en is het een bizarre reis geworden, waarbij alle ramen dichtgevroren zaten.
De foto is gemaakt net voor het moment dat we niet meer naar buiten konden kijken.
De reis heet 18 uur geduurd waarvan we 3 uur in de warmte hebben gezeten en de overige 13 uren ver onder het nul punt.
Uiteindelijk zijn we opgehaald (gered) in Duitsland door een elektrische trein ,waardoor we de laatste twee uur nog een beetje bij konden komen , al had de verwarming van de elektrische trein grote moeite om de inmiddels aan de binnenkant wit uitgeslagen coupes te ontdooien.
Comment