Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hij is terug...en hoe Welcome back
Wauw, wat een model btw.
Eerijk is eerlijk, fashion is niet zo mijn ding en heb er de ballen verstand van en...ik hou niet van barbiepoppen. Maar deze foto's pakken me toch wel. Vooral nummer 2 en 3.
Nummer 2 vanwege de pose, de styling en de porseleinen huid (mooie huid heeft ze) en nummer 3 vanwege de hele mooie compositie en zeer mooie blik van het model. Goed gezien at rode jasje tussen al die wit en grijstinten. Die knalt eruit
Foto nr 1...mwah, die vind ik zelf wat minder. Hier komt de make up erg zwaar over en ik vind de compo wat minder.
Tweede met voorsprong voor mij : leuke pose, dromerige blik en het best geintegreerd in de (PS?) omgeving Misschien de broekzak op haar linker bil een beetje weegshoppen om het nog eleganter te maken ?
Comment