Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
nou ja, dan krijg je het ook: , alleen onder een half centimetertje meer zodat de hele pink erop staat maar dat is dan ook alles. Zéééér mooie plaat. Het bruidspaar moet gelukkig zijn (met de foto bedoel ik)
zeker niet slecht
Het enige wat deze foto mist (in mijn ogen) is chemie tussen het stel. Zullen ze in het echt wel hebben, maar ik vind het hier missen
ja, die pink.
Dat vind ik ook echt jammer dat die der net niet opstaat.
Ik vind wel niet dat het missen van die pink zwaar afbreuk doet aan de foto.
Het is meer zoies als ... tja, jammer.
Mooie foto, heerlijke kleuren
Mag ik vragen wat jij gebruikt om op locatie te belichten?
Hier had ik gebruik gemaakt van een Westcot 50" softbox, een snooted speedlight en dan ook nog een lamp van mijn videocamera, omdat we ook de videoreportage moesten verzorgen.
Mooi! Vind de kus iets te gemaakt, misschien is dat wat anderen bedoelen met 'te weinig chemie'. Spijtig van de krappe crop. Naar mijn gevoel heeft zij ook geen huidbewerking nodig.
Comment