Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eyecatching colors

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eyecatching colors

Allemaal het donker brilletje op en dat ik geen klachten hoor over de kleur van de achtergrond !

Re: Eyecatching colors

Achtergrond moet kunnen, is wel passend bij de sfeer en de stijl van de foto.
    Waar ik het (zoals dikwijls) moeilijk mee heb, is de pose van het model: je ziet dat ze niet zelfzeker is tegenover de camera, en dat maakt meestal oppervlakkige portretten.
    Hoofd naar beneden en weggedraaid.
    Laat haar eens recht in de camera kijken met neutrale blik, dat zal veel sterker zijn als portret.

Comment

Leuke shot, de blik is heeel onschuldig en past bij de kleuren voor mij
      So much to do, so little time !
      http://franky289.fotopic.net/

Comment

de blik is heel onschuldig en past bij de kleuren voor mij
        ja dat is waar.
        een neutrale blik en pose zouden waarschijnlijk niet bij de stijl passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Achtergrond moet kunnen, is wel passend bij de sfeer en de stijl van de foto.
          Waar ik het (zoals dikwijls) moeilijk mee heb, is de pose van het model: je ziet dat ze niet zelfzeker is tegenover de camera, en dat maakt meestal oppervlakkige portretten.
          Hoofd naar beneden en weggedraaid.
          Laat haar eens recht in de camera kijken met neutrale blik, dat zal veel sterker zijn als portret.
          Sorry maar daar moet ik toch even inkomen ...
          Deze is net 14 geworden en heb nog maar zelden een zelfzekerder model voor de lens gehad . Dit is gewoon 1 van de honderden poses en expressies die ze bracht tijdens die shoot.Ik heb er meen ik hier ook al gepost van haar met een recht in de camera neutrale blik.Als ik eens tijd vind zal ik eens een setje van expressies van haar posten.

Comment

Zij wordt een van 'mijn' favoriete modellekes! ♪ Wat een leuk meisje! Kun je eigenlijk geen slechte foto's van maken, mazzelaar!
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... niet weer
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
              X