Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anonymous nude [18+]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Anonymous nude [18+]

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Fotografie is vermoeiend... vooral het posten en dan nog eens het lezen van sommige reacties
    Inderdaad! Erg jammer dat er vaak onnozele discussies ontstaan terwijl het om een fotobeoordeling gaat.
    Als ik werkelijk de angst had gehad dat er herkenning zou zijn had ik haar wel een masker opgezet of het gezicht op een of andere manier weggeshopt.
    Een zwarte balk over de foto gaat mij net weer iets te ver.
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
      Inderdaad! Erg jammer dat er vaak onnozele discussies ontstaan terwijl het om een fotobeoordeling gaat.
      Als ik werkelijk de angst had gehad dat er herkenning zou zijn had ik haar wel een masker opgezet of het gezicht op een of andere manier weggeshopt.
      Een zwarte balk over de foto gaat mij net weer iets te ver.
      ach... dat snap ik nog wel maar dat gezeur over een pose.
      Kolere. Mensen weten zelf vaak niet eens hoe ze een lamp of model moeten plaatsen. Wat willen ze dan? Het zoveelste statieportret met een halfbelichte borst en doos?
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

ach... dat snap ik nog wel maar dat gezeur over een pose.
        Kolere. Mensen weten zelf vaak niet eens hoe ze een lamp of model moeten plaatsen. Wat willen ze dan? Het zoveelste statieportret met een halfbelichte borst en doos?

Ik word dan weer moe van de arrogantie van sommige fotografen. Als mening en smaak maar iets afwijkt van deze gasten, dan ben je onzinnig.

D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Monica,

Ik heb dit model ook in staande positie gezien, en geloof me: Dat zit nog allemaal prima en heeft geen last van de zwaartekracht.
          En ja, ze zijn echt!
          Ieh, ik druk me vast verkeerd uit. Mijn opmerking was een geintje over een opmerking van caleido. Gewoon in zijn algemeenheid.
          Dat dit model een prachtig lijf heeft en dat niet nodig heeft, dat staat vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
            Ik word dan weer moe van de arrogantie van sommige fotografen. Als mening en smaak maar iets afwijkt van deze gasten, dan ben je onzinnig.

Laat mij dan maar arrogant zijn en mooie picas maken. Die van jou zullen we binnenkort hier wel zien neem ik aan?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Laat mij dan maar arrogant zijn en mooie picas maken. Die van jou zullen we binnenkort hier wel zien neem ik aan?
              Nee hoor, want ik hou van statieportretten met halfbelichte borsten en dozen.
              En dan word ik moe van jullie onzinnige commentaar

Comment

Nee hoor, want ik hou van statieportretten met halfbelichte borsten en dozen.
                En dan word ik moe van jullie onzinnige commentaar
                nja.. dat had je niet hoeven schrijven Die had ik (met een paar heel mooie uitzonderingen) ook al op je website gezien
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

nja.. dat had je niet hoeven schrijven Die had ik (met een paar heel mooie uitzonderingen) ook al op je website gezien
                  Bij mij is het dan vooral te wijten aan ruimtegebrek met een studio van 3 bij 3 meter.
                  Maar ieder zijn smaak natuurlijk, anders zou het maar een saaie bedoening worden

Comment

Bij mij is het dan vooral te wijten aan ruimtegebrek met een studio van 3 bij 3 meter.
                    Maar ieder zijn smaak natuurlijk, anders zou het maar een saaie bedoening worden
                    Laten we ff eerlijk zijn.. ruimte is geen excuus.

En ik wil ook verder niet met je ruzieen over poses/statieportretten en ander zaken. Dat is het gewoon niet waard.

Jij en ik en ook Marius zijn bezig met maar 1 ding. Onze hobby. En bij hobbies horen geen moddergevechten.

Ik respecteer jouw mening als het gaat over een pose.. en ik respecteer je mening als het gaat over dichtgelopen zwarten (die er op mijn schermpie niet zijn overigens)

Ook respecteer ik je mening over een arrogante fotograaf... want dat ben ik.

Maar 1 tip.. een ruimte van 3 x 3 kan perfect zijn.
                    Deze is geschoten op 1,5 x 1,5
                    Het is wat jij er mee doet. Thats it

en ps... valt best mee met je platen hoor Zit genoeg moois tussen
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Die arrogante valt irl wel mee Jorgen Eigenlijk ben je totaal NIET arrogant.
                      Wel klasse mannen hoe jullie met een onenigheidje omgaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        wacht maar tot ik echt boos word
                        oh en ja.. ik ben wel arro. Heel erg zelfs hahaha
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Ga jij nou ook nog een keer beginnen??????
                          Ik had het net emotioneel verwerkt

Comment

Ik had het net emotioneel verwerkt
                            kijk... das nou humor I like
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Sterker nog, ik denk dat niemand hier ooit van dit model gehoord heeft of er ander werk van gezien heeft. Ook dat heeft voor mij meegewogen in mijn beslissing deze foto te plaatsen.
                              Wil hier toch even op reageren, als het mag.
                              Hou je dan geen rekening met de duizenden leden en tienduizenden niet geregistreerde bezoekers van deze website? Tegenwoordig zijn veel mensen bezig met fotografie of bezig met stappen te zetten daarin. Veel mensen snuisteren op websites van fotografie. Veel mensen klikken op een link met "18+" en "nude" erin. Dat is gewoon zo, dat is menselijke aard.

Tenzij het model bijvoorbeeld van franstalig België komt of het buitenland, is het niet zo heel onmogelijk dat iemand haar herkend.

Die handvol naaktfoto's die ikzelf online geplaast heb, zijn ofwel body landscapes, detail opnames of poses waarbij het gezicht niet zichtbaar is. Om de redenen die ik hierboven vermeldde.

Weinig modellen zijn relaxed met het feit dat hun gezicht en naakt lichaam ergens op (openbaar en toegankelijk) internet staat.

Wou hier even op reageren omdat je zo overtuigd leek van haar anonimiteit, alsof "Showcase Mensen en modellen" bekeken wordt door slechts 5 man een paardekop.

Iedereen is anoniem, tot wanneer men herkend wordt.

@Madmax
                              Je reactie op andere reacties stelt mij beetje teleur. Ik zie je vaak verkondigen dat over smaak niet te discussieren valt en open-deur-intrap stellingen, maar hier maak je dan weer wel een arrogant en infantiel punt over een mening van een ander.
                              Last edited by caleido; 20 december 2009, 07:03.

Comment

Om het misschien toch maar weer eens even over de plaat te hebben: die is prachtig!
                                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                                X