Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
punt voor jou Ik bedoelde dat de zwaartekracht op deze manier een gunstig effect heeft op de boezem
Zonder te plat te klinken, de boezem ziet er mij stevig genoeg uit hoor, in gelijk welke positie tov zwaartekracht. Trouwens, als het de bedoeling was van de TS om de boezem groter te doen lijken, vind ik het nóg fouter
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Oorspronkelijk geplaatst door mariussuikerBekijk bericht
Het thema is al vaker gedaan
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
Uiteraard vaak gedaan
Zijn dit inside jokes of zo ? Wat is het thema dan ? "Vrouw valt charmant achterover" ?
Ik vind het een te eigenaardige pose om deze foto mooi te vinden.
Zijn dit inside jokes of zo ? Wat is het thema dan ? "Vrouw valt charmant achterover" ?
Ik vind het een te eigenaardige pose om deze foto mooi te vinden.
Dat zijn geen grapjes, deze foto / pose is dus vaker gedaan.
Niet meer en niet minder.
Tja, en je bent uiteraard niet verplicht om 'm mooi te vinden hoor.
Zo anoniem naakt is hij niet. Hopelijk stoot je niemand tegen de borst. Ikzelf zou hem om die reden niet op het internet plaatsen.
De pose is inderdaad wat vreemd overkomend, maar dit is wat de plaat zo anders maakt. De juiste belichting op de juiste plaatsen op het lichaam maken het beeld perfect.
Zo anoniem naakt is hij niet. Hopelijk stoot je niemand tegen de borst. Ikzelf zou hem om die reden niet op het internet plaatsen.
De pose is inderdaad wat vreemd overkomend, maar dit is wat de plaat zo anders maakt. De juiste belichting op de juiste plaatsen op het lichaam maken het beeld perfect.
dit snap ik dus ook niet. Het model wil anoniem blijven vanwege haar werk en je zet haar gewoon herkenbaar op het internet .......WTF
Verder mooi belicht, zeer mooi sexy model maar zoals eerder aangehaald vind ik de pose ook helemaal niets. Hou toch van meer natuurlijke poses
Ik snap heel goed wat je bedoelt, en het is ook begrijpelijk dat jij zo reageert.
Maar ik wil nog even duidelijk aangeven dat het betreffende model zelf heel erg blij is met deze foto. De reden die ik in de startpost aangaf was het struikelblok.
Ik ken heel veel fotografen en nog meer modellen. Ik weet ook dat veel van die modellen met veel van die fotografen gewerkt hebben.
Als ik ook maar het kleinste vermoeden had dat iemand zou herkennen wie dit model is, dan had ik hem ook absoluut niet geplaatst. Daarnaast heb ik dit goed overlegd met het model.
En ik denk dat de kans te verwaarlozen is dat ooit iemand zou weten wie dit is, en als het zo zou zijn, wat ik dus onwaarschijnlijk acht, dan hoop ik dat desbetreffende persoon het begrip, respect en fatsoen heeft om dit niet van de daken te schreeuwen puur als persoonlijke overwinning.
Het gaat hier om een beeld, een foto van een model. Met een bepaalde pose en een bepaalde manier van belichten. En daar vraag ik jullie mening over. Ook omdat ik zelf erg blij ben met het resultaat. Niet meer en niet minder.
En als er mensen zijn die het model denken te herkennen, dan mogen ze mij mailen.
En dan kan ik eerlijk zeggen dat ze het mis hebben.
Sterker nog, ik denk dat niemand hier ooit van dit model gehoord heeft of er ander werk van gezien heeft. Ook dat heeft voor mij meegewogen in mijn beslissing deze foto te plaatsen.
Comment