Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
OK, nu moet ik dit toch vragen want ik vraag me dit al een tijdje af bij het zien van jouw posts... Ben ik de enige die enorme pixelering ziet?? Of is er iets mis met mijn ogen? Of was het de bedoeling, is dit een soort stijl? Sorry, ik snap het echt niet, vind het enorm storend ondanks het feit dat ik de beelden achter de pixelering wel mooi zou kunnen vinden.
OK, nu moet ik dit toch vragen want ik vraag me dit al een tijdje af bij het zien van jouw posts... Ben ik de enige die enorme pixelering ziet?? Of is er iets mis met mijn ogen? Of was het de bedoeling, is dit een soort stijl? Sorry, ik snap het echt niet, vind het enorm storend ondanks het feit dat ik de beelden achter de pixelering wel mooi zou kunnen vinden.
uh... wat ziet? Ik wil graag met je meekijken maar weet niet wat je bedoeld.
OK, raar! Nu moet ik dat toch effe uitzoeken waarom ik dat enkel bij foto's van de TS zie Met pixelering bedoelde ik dat het beeld allemaal vakjes heeft ipv een gewoon scherp beeld. Enfin.
OK - net zoals bij andere posts waar de TS tinypic gebruikt, wordt de foto niet helemaal correct geladen tot ik op refresh druk. Nu zie ik wel scherpe foto's :-) Oef.
Woehoe......GEWELDIG
Foto nummer 3 vind ik echt fantastisch.
Hoe je het doet, kheb geen flauw idee. volgens mij sta je 24/7 in de studio, maar ik heb er veel respect voor.
Hobbelpaarden, kerstbomen, sterretjes, bellenblaas en een grote pruik....bizarre cliche-achtige items die jij zo mooi op de plaat kunt zetten dat de er NIETS cliche is aan de foto's, maar verdomd orgineel. Ik heb ook veel respect voor de modellen, behalve dat ze mooi zijn, hebben ze echte "karakterkoppen"! (niet oneerbiedig bedoeld)
Comment