Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Das een prachtige plaat die zeker hier op zijn plaats staat.
Die meiden staan er alletwee voortreffelijk op..Twee topmodellen in wording..Vind de bewerking ook knap.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Wil je echt dat ik deze verplaats Moon?
Wel, ik wilde graag wat feedback en kritiek ontvangen over deze foto en daarom leek Foto beoordeling mij wat gepaster. Als mensen zich er niet aan storen, maakt het mij niet uit hoor Hans.
WOW...ik had deze positieve reakties niet verwacht, tx!
Ik twijfelde of de foto goed zou overkomen aangezien deze is gemaakt met het continu-licht van mijn flitslamp, terwijl er ook veel zonlicht door het raam kwam. (gemixed licht...ieh)
Mijn flitslampen hadden kuren die dag (kabeltje stuk, nu draadloos)
Hierdoor was de witte achtergrond wat rozig geworden...na het WB-en in PS was ik nog niet tevreden, dus heb de achtergrond nog wat gedesatureerd om hem weer wit te laten zijn. Verder heb ik aan de foto niet veel gedaan.
Ik vond de foto zelf heel geinig, omdat ze echt dikke pret hebben. Die zoeftanden maken 'm af qua sfeer, naar mijn mening dan he. Maar ik vroeg me af hoe de foto op jullie zou overkomen. Nogmaals bedankt!
Comment