Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goede composities en belichting.
Mooi gebruik van de T&S-lens.
De mimiek vind ik minder geslaagd.
Waarom haar niet ontspannen laten kijken in plaats van geforceerd?
De T&S lens heeft me telkens weer liggen : je zegt het er inderdaad best bij, dan weet ik meteen waarom ik het niet mooi vind. Bij foto 2 laat het de ogen er idd goed uitkomen en toch doet het geheel mij zeer gekunsteld aan. Niks persoonlijk, maar ik zal nooit fan worden vrees ik : het effekt lijkt voor mij gewoon op slordig toegepaste PS. Ik denk dat ik de foto's met "gewone" lens meer zou kunnen appreciëren.
Comment