Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
al struikelen andere waarschijnlijk over de hand voor de mond in de eerste plaat toch ga ik voor deze, daar jij nu net buiten de lijntjes durft te kleuren
al struikelen andere waarschijnlijk over de hand voor de mond in de eerste plaat toch ga ik voor deze, daar jij nu net buiten de lijntjes durft te kleuren
Ik volg ook, al "struikel" ik wel over de hand voor de mond. De hand draagt niets bij, de sensuele lippen die nu verborgen zijn, wél, mochten ze zichtbaar zijn. De TS (en het model) beeldt juist een specifieke actie uit: namelijk drinken met een rietje, dan is de mond wel cruciaal. Je verbergt bij een tandpasta reclame de tanden toch ook niet.
En voor "buiten de lijntjes" geef ik geen punten als ik het nadelig vind voor het totaalbeeld.
Was het een reclame voor een ring, polsjuweel of horloge, dan had de hand wel een functie etc...
Is ook het mooiste model en past het best in in het beeld/sfeer, IMHO.
De TS (en het model) beeldt juist een specifieke actie uit: namelijk drinken met een rietje, dan is de mond wel cruciaal. Je verbergt bij een tandpasta reclame de tanden toch ook niet.
Als het al reclame zou zijn (is het niet) zou het dan voor lippen zijn denk je ?
Comment