Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Je te desire

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Je te desire

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
    staat toch niet IK der staat wel degenlijk WE gewonnen hebben
    het team
    Zeg ik toch ook niet ....

Zie krantenkop : http://www.gva.be/she/mode-en-beauty...-het-jaar.aspx

Is toch geen sprake van een fotografenteam of visagie, gaat puur over de kapper van het jaar...

Verwarring is er nogal snel hé, seffens denken sommigen op het forum hier dat je één of andere prestieuze foto-award hebt gewonnen

Maar geen probleem, zoals ik al zei : goede eerste foto
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

het gaat wel degenlijk over de foto's ook, je stuurt die in en je word er ook op beoordeelt door eerst nationale jurie en derna internationaal, op de uitreiking zelf staat steeds voor wie de foto is gemaakt en altijd vermelding van fotograaf zoals frank duez marc lagrange enz dus geen goed beeld geen prijs
      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
      Zeg ik toch ook niet ....

Zie krantenkop : http://www.gva.be/she/mode-en-beauty...-het-jaar.aspx

Is toch geen sprake van een fotografenteam of visagie, gaat puur over de kapper van het jaar...

Verwarring is er nogal snel hé, seffens denken sommigen op het forum hier dat je één of andere prestieuze foto-award hebt gewonnen

Maar geen probleem, zoals ik al zei : goede eerste foto

Comment

Toffe bewerking Moet je daar veel moeite voor doen ? Want als ik mijn dia's scan zijn ze altijd zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
          het gaat wel degenlijk over de foto's ook, je stuurt die in en je word er ook op beoordeelt door eerst nationale jurie en derna internationaal, op de uitreiking zelf staat steeds voor wie de foto is gemaakt en altijd vermelding van fotograaf zoals frank duez marc lagrange enz dus geen goed beeld geen prijs
          Vind het vreemd dat Lagrange ook aan een wedstrijd zou deelnemen waar je zelf voor moet inschrijvingsgeld betalen. Denk dat die toch wel andere dingen aan zijn hoofd heeft, maar kom...

Moesten er inderdaad ook pro-fotografen hebben deelgenomen aan die wedstrijd, dan is het wel een dikke proficiat waard dat jullie een award hebben gewonnen (nu ja, het is in alle gevallen meer dan verdiend hoor)
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

marc heeft geshoot voor van loenhout de winner van vorig jaar

Comment

...zeker buiten categorie...dikke pluim voor dit mooi werk!

Comment

En toch zinken foto 2 en 3 in het niets bij foto 1. Die is echt heel sterk.

Comment

knappe plaat...
                  into minimal techno

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    (...) seffens denken sommigen op het forum hier dat je één of andere prestieuze foto-award hebt gewonnen
                    Die indruk had ik ook eerst. Een iets bescheidenere intro was misschien op zijn plaats geweest.

Ik volg de rest, de eerste schiet eruit. De andere zijn mij iets te stereotiep.

Comment

Working...
                    X