Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie foto De achterste monnik staat er zeer spontaan op. Wel jammer dat de eerste
doorhad dat je een foto aan het maken was..
Daarnaast een juiste hoeveelheid DOF om de monniken uit de achtergrond los te maken.
Enkel de kleuren van de foto zou ikzelf iets warmer maken. Als ik aan zulke monniken
denk, associeer ik hen met warmere, Thaise klimaten. Beetje aan de schuivertjes van
Lightroom draaien en dan is hij
Ze hadden allebei door ik een foto aan het maken was
Ik had de camera al van verre opgestoken om toestemming te vragen, er was geen ontsnappen aan
Uit een reeks vond ik deze de beste, omdat in mijn andere foto's de eerste monnik uit het beeld kijkt. Hier maakt hij oogcontact en ik vind het contrast met de tweede daardoor sterker.
Kleuren: ze lopen in de schaduw
De kleuren stoorden me eigenlijk niet echt totdat ik me gisteravond terug achter de PC zette...
Waarschijnlijk teveel "rekening gehouden" met het feit dat ze in de schaduw lopen. De kleuren lichtjes opgewarmd - hopelijk vallen ze nu in betere aarde
Dankzij de update laat de huidskleur terug meer echt (ik was er niet bij, dus 100% correct
is deze uitspraak niet), een iets betere tint. Bovendien zorgt het voor dat ietsje meer
contrast met de achtergrond! Conclusie:
Comment