Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pleur deze modellen nou eens tegen een anno 2010 achtergrond man!!
Of ben je je archief aan het legen van anno 1946? (with all due respect!)
Je hebt super modellen tot je beschikking, en de kunde. Ruk nou eens die ouwe teringzooi van de wand en pleur die meiden tegen een wit muurje... Jezus Christus... wat is daar nou zo moeilijk aan????
Elke keer moet ik naar dat ontplofte heelal kijken ... grrrrrrrrrrr
Pleur deze modellen nou eens tegen een anno 2010 achtergrond man!!
Of ben je je archief aan het legen van anno 1946? (with all due respect!)
Je hebt super modellen tot je beschikking, en de kunde. Ruk nou eens die ouwe teringzooi van de wand en pleur die meiden tegen een wit muurje... Jezus Christus... wat is daar nou zo moeilijk aan????
Elke keer moet ik naar dat ontplofte heelal kijken ... grrrrrrrrrrr
WAKEUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ITS ALMOST 2041!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luister eens goed , voor die oude teringzooi heb ik indertijd bakken van geld betaald ;trouwens deze heet "l'automne" en werd door Franse kunstenaars ontworpen.
Alle herfstkleurtjes zitten erin en passen meestal wel met de kledij van dit seizoen.
Wit , zwart,blauw ,noem maar op , ik heb het ALLEMAAL maar het is mijn keuze wanneer ik ze ga gebruiken,toch ....
Een simpele: "de achtergrond is mijn ding niet" was ook voldoende, denk ik dan?
Niet mee eens. Ik begrijp Max zijn reactie volkomen.
Je ziet hier een fotograaf die zeer goed weet met wat hij bezig is, mooi gebruik maakt van licht, mooie modellen ter beschikking heeft... En dus ansich mooie platen maakt.
En dan is het soms frusterend dat je het gevoel krijgt dat het foto's zijn die 30 jaar geleden zijn getrokken.
Ok, het is de keuze van de maker om achtergronden te gebruiken die hij wilt... Maar anno 2009 gaan de meeste mensen toch op zoek naar een andere look vrees ik.
Moest deze man zich de moeite getroosten om met zijn kennis van zaken een hedendaags portret te maken, zouden er hier veel met hun "grote" mond vol tanden staan
Max zijn reactie is absoluut niet negatief bedoeld hè.
Ik begrijp zijn reactie en ik volg hem daar ook in.
De fotos zijn technisch heel mooi gemaakt, maar het is allemaal hetzelfde.
Dit is natuurlijk ook weer niet slecht hè, want dit wil zeggen dat je je eigen stijl hebt hè, maar in een vorige post dacht ik dat je eens gezegd had dat je graag eens andere fotos wilt trekken en niet meer die typische statische fotos en door deze achtergronden blijf je natuurlijk in hetzelfde vaarwater.
Persoonlijk vind ik die achtergrond ook wat ouwbollig en voorbijgestreefd ook al heb je er indertijd ontzettend veel geld voor betaald.
Ik heb indertijd ook ontzettend veel geld betaald voor mijn commodore 64 en hoewel die nog werkt zal ik m ook niet meer gebruiken om bv. een computerspelletje te spelen terwijl er fans zijn die dat wel nog blijven doen. Iedereen maakt voor z'n eigen uit wat hij verkiest :
Luister eens goed , voor die oude teringzooi heb ik indertijd bakken van geld betaald ;trouwens deze heet "l'automne" en werd door Franse kunstenaars ontworpen.
Alle herfstkleurtjes zitten erin en passen meestal wel met de kledij van dit seizoen.
Wit , zwart,blauw ,noem maar op , ik heb het ALLEMAAL maar het is mijn keuze wanneer ik ze ga gebruiken,toch ....
Tuurlijk moet je dat ook lekker zelf weten Mij moet je ook niet vertellen wat ik moet doen.
Maar nogmaals.. ik zie een goede fotograaf, top modellen, mooie platen, maar je blijft echt mega hangen in een zooi ouderwetse foto's.
Ik mag graag naar je werk kijken en had gehoopt je op deze ietwat brute manier een por in je ribben te geven.
Ik heb een dior pakje in de studio hangen van iemand gekregen. 1 probleem... het is 2 jaar oud. En totaal uit de mode. Hoe mooi en duur het ook was. Leger des heils heeft er meer aan dan ik. Dat wil ik er mee zeggen.
En wil je niet anders, moet je het ook lekker zelf weten.
Als je maar begrijpt dat ik het goed bedoel
En voor de rest: prachtig model en zeer mooie foto!
Het enige dat ik erop aan te merken heb, is dat ik liever had dat ze met haar vingers door haar haar ging, en niet haar hand op haar hoofd heeft liggen zoals nu, want dit lijkt me nogal vreemd
Oh, nog iets kleins: ze had het topje wat meer naar beneden moeten trekken zodat die witte naad onder haar borsten kwam
Using the camera to defeat the habit of not seeing
Comment