Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paula

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paula

Fashion Design Melissa V
    Model from brazil 14 J Paula .M
    Mu Katrien Thijs

dit is een haute couture lijn dat we geshoot hebben voor ontwerpster uit Sicilië
    enjoy folks

Re: Paula

Vind bij die linkse die afgesneden arm ronduit lelijk ,verder stoort me die lichtbron of wat het ook is in de rechterbovenhoek.
    Het bewerken van de achtergrond en daarbij heb ik het dan vooral op de stroken waar ze op staat komen heel amateuristisch over in beide foto's .

Comment

Euhm... misschien beter de catfights via PM doen

Wat de foto's betreft, vind ik deze minder geslaagd dan enkele andere die ik super vond. Ik vind de bewerking qua kleur of desaturatie heel geslaagd. Mij stoort het dat haar broek niet goed zit aan haar onderbuik, maar dat ligt aan het materiaal van de broek veronderstel ik.

Comment

vind de kleuren en de desaturatie(?) wel passen
        vind ze niet zo slecht hoor (al moet ik toegeven dat we al beter van u gezien hebben)..
        maar op de linkerfoto, die hoek rechtsboven zou ik nu toch wel wegwerken
        No rules. Great shots.
        -

Comment

Moet zeggen dat ik in dit geval Awacs toch een beetje volg hoor.
          De afgesneden arm is er gewoon over.
          De achtergrond is inderdaad slecht afgewerkt, absoluut niet geschikt voor de "boekskes".

Verder ook raar dat dit door een couturelijn zou ok bevonden zijn

Door het satureren krijg je wel een mooi effect, maar wel een effect dat kledingontwerpers allemaal (en lees duidelijk "allemaal") willen vermijden.

Zij willen tenslotte dat hun kledinglijn in de juiste kleuren worden weergegeven, hun catalogi zijn tenslotte hun primair marketing tool...

Vette twijfels over de foto's en het verhaal erbij
          Last edited by pete; 13 december 2009, 19:41.
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Links zou ik ofwel meer in die rechterbovenhoek doen, ofwel weglaten.
            Rechts vind ik de toevoeging nice!

Comment

off topic commentaar verwijderd
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Zie zulke foto's rap gepubliceerd worden , een onwezenlijke "net uit bed look van de mond".
                Opvallende kleuren , weinig tot geen .
                Nee , dit is voor mij een plaat , hij springt terecht uit de band , al had ik hem graag iets groter gepost gezien .
                De achtergrond stoort , maar gezien een publiecatie heeft hij een kader gecreëerd met de onvolmaakte achtergrond .
                Het enige dat minder is n flatterende plooi bij de "schaamstreek" van de broek (lees dit als : geen plooi ) .
                Ik hoor hier al dat het technisch veel beter kan , t'ja maar mooier .....

Comment

Working...
                X