Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat mij direct opviel, op deze overigens mooi gemaakte foto, is één klein gebrekje. De dame links op de foto, mist die sprankel in de ogen, die de twee anderen wel hebben, en haar rechteroog, valt voor mij net iets te veel weg.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Wat mij direct opviel, op deze overigens mooi gemaakte foto, is één klein gebrekje. De dame links op de foto, mist die sprankel in de ogen, die de twee anderen wel hebben, en haar rechteroog, valt voor mij net iets te veel weg.
Mvg
Chris
Ja, mijn belichting hier is idd op het model links niet goed, de andere 2 zijn wel goed belicht. Misschien is het omdat ik met mijn beautydish heb gefotografeerd...
Ik ga die nog eens opnieuw maken met 2 softboxen Een reden om nog eens te shooten met deze 3 super meiden
Ja, mijn belichting hier is idd op het model links niet goed, de andere 2 zijn wel goed belicht. Misschien is het omdat ik met mijn beautydish heb gefotografeerd...
Ik ga die nog eens opnieuw maken met 2 softboxen Een reden om nog eens te shooten met deze 3 super meiden
mwaa.... zou ik niet doen. Dit is gewoon lekker.. donker oog of niet.
We zullen het zien of een 2e box het wint van 'azijnpissers'
Comment