Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Number 8

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Number 8

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
    proper kleedje??
    Zit daar geen vlek onderaan op haar kleedje ?

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Zit daar geen vlek onderaan op haar kleedje ?

Mvg Chris
      Ik denk dat het kleed op die plaats een beetje doorzichtig is.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ah, 't is een scheur.

Mvg

Chris

Comment

Ah, 't is een scheur. Mvg Chris
          Neen, die is hoger.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Goed gezien Jos

Ah, 't is een scheur.

Mvg

Chris
            Beoordelen onder een promille gehalte, daar ga je fouten zien, gij zijt nogal zeker van u stuk festina dat je voor 100% weet hoe deze eerste jonge dame eruit ziet.
            ja, gij zijt een straf man
            moet ik de originele ook nog posten mms

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Goed gezien Jos

Beoordelen onder een promille gehalte, daar ga je fouten zien, gij zijt nogal zeker van u stuk festina dat je voor 100% weet hoe deze eerste jonge dame eruit ziet.
              ja, gij zijt een straf man
              moet ik de originele ook nog posten mms

jk
              Vergeet de promille, en 't gaat er niet over hoe iemand eruit ziet, maar hoe jij ze er laat uitzien. Ik ben trouwens nog mild geweest...
              Zoals de voorste hand gefotografeerd is, is 't net of ze heeft stompjes van vingers. De voorste arm is veel te prominent en groot aanwezig. De achterste arm lijkt door de blouse doorgestoken.
              De reflectie van de flash in de achterdeur is ook storend.

Meer afstand, minder groothoek, een iets andere opstelling, had veel betere resultaten kunnen geven.

Mvg

Chris

Comment

Amai , het is er hier weer heel laag te doen , zal eens iets anders vertellen , waarom staat deze foto dan op 1 exposure , een website met de beste werkjes van de wereld rond , zie link http://1x.com/photos/latest-additions/29799/
                zit dan de hele wereld fout of zitten jullie hier allemaal ernaast..
                wat een verhaal in de foto , en jullie brammen over handen , koppen en vuile kledij.
                Leer eens eindelijk een foto te bekijken en te waarderen i.p.v. te muggeziften .
                Amen , beetje creatief mag ook eens he mensen

mvg xiebu
                "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                *BD1033BE*

Comment

Ah sorry, gno, ik wist niet dat de foto op 1x staat. Vergeef me mijn onwetendheid, en je mag mijn commentaren gewoon schrappen. Dom van mij om anders te denken dan de rest van de wereld. Goh, een mens zou er van aan de drank geraken .

Deze foto is gewoon SCHITTEREND .

Mvg

Chris

Comment

Nu durven we al geen opmerking meer geven op deze foto, alhoewel ik zou toch het hoofd van de dame onderaan er volledig opgezet hebben.....
                    Maar verder een prachtfoto hoor..
                    Nu ben ik vlug weg
                    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                      Amai , het is er hier weer heel laag te doen , zal eens iets anders vertellen , waarom staat deze foto dan op 1 exposure , een website met de beste werkjes van de wereld rond , zie link http://1x.com/photos/latest-additions/29799/
                      zit dan de hele wereld fout of zitten jullie hier allemaal ernaast..
                      wat een verhaal in de foto , en jullie brammen over handen , koppen en vuile kledij.
                      Leer eens eindelijk een foto te bekijken en te waarderen i.p.v. te muggeziften .
                      Amen , beetje creatief mag ook eens he mensen

mvg xiebu
                      Dus omdat hij op 1 exposure staat, mogen we opeens geen kritiek meer op een foto geven?? En trouwens als je de criteria bekijkt van die site staat er dat ze geen oordeel geven of een foto goed of slecht is, ze kijken alleen of ze een foto op hun site vinden passen qua stijl.

Misschien leren om kritiek te verdragen in plaats van meteen in de aanval te schieten?? Is maar een idee hoor

Foto heeft een lekker jaren 70 gevoel, maar nogmaals ....afknippen van hoofd is gewoon een grote misser
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Ah, 't is een scheur.

Mvg

Chris
                        Pfff, Chris...je ziet toch zo dat die jurk transparant is. Daar waar geen been is komt er licht tussen piepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                          Dus omdat hij op 1 exposure staat, mogen we opeens geen kritiek meer op een foto geven?? En trouwens als je de criteria bekijkt van die site staat er dat ze geen oordeel geven of een foto goed of slecht is, ze kijken alleen of ze een foto op hun site vinden passen qua stijl.

Misschien leren om kritiek te verdragen in plaats van meteen in de aanval te schieten?? Is maar een idee hoor

Foto heeft een lekker jaren 70 gevoel, maar nogmaals ....afknippen van hoofd is gewoon een grote misser
                          Dat is niet helemaal waar
                          Eerst wordt de foto gescreend door 1 exposure. Mag hij door, DAN stemmen leden op een foto of hij door mag of niet. Het is een hele happening om eerlijk te zijn

Comment

Nu alleen maar hopen dat ook gNo zen foto's niet verwijderd uit dit draadje ,
                            Sommige worden ervoor geband en andere dan weer niet , zo zie je dan weer.
                            En Monica , het is idd niet zo simpel als de meeste denken op 1x.

mvg xiebu
                            "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                            *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                              Nu alleen maar hopen dat ook gNo zen foto's niet verwijderd uit dit draadje ,
                              Sommige worden ervoor geband en andere dan weer niet , zo zie je dan weer.
                              En Monica , het is idd niet zo simpel als de meeste denken op 1x.

mvg xiebu
                              idd..

een veelkomend berichtje in m'n mailboxje van 1x.

"This e-mail is sent out to update you on screening results for pictures you uploaded.

-------------------------------------------------------------------------------

Unfortunately the following picture(s) were not published."

Comment

Ik vind dat deze foto echt iets bizar in zich heeft.
                                Zeer mysterieus en knap werkje.
                                Deze stijl kan ik wel smaken!

Comment

Working...
                                X