Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
reeds 145x bekeken en niemand die iets aan te merken heeft, perfecte foto dus?
geduld is een schone zaak op BD.
Ik vind het een goede foto.
Mooi van belichting en contrast.
Aan de zachte kant, maar meer contrast hoeft toch niet voor mij.
Gezichtje goed zichtbaar tussen de houten spillen.
Leuk ook die vingertjes die je rechtsonder nog net ziet.
Ik vind het een goede foto.
Mooi van belichting en contrast.
Aan de zachte kant, maar meer contrast hoeft toch niet voor mij.
Gezichtje goed zichtbaar tussen de houten spillen.
Leuk ook die vingertjes die je rechtsonder nog net ziet.
Een beetje porren help ook blijkbaar,
Normaal was er iets meer te zien van de vingertjes maar met de foto recht te zetten zijn deze gecropt.
Mooie plaat, het enige dat mij stoort is de horizontale donkere lijn. Ik denk dat dat de schaduw van de bovenkant van het park is, waarschijnlijk veroorzaakt door daglicht waar je niet zo veel aan kan doen Maarja, anders had ik niks om over te zagen é
Mooie plaat, het enige dat mij stoort is de horizontale donkere lijn. Ik denk dat dat de schaduw van de bovenkant van het park is, waarschijnlijk veroorzaakt door daglicht waar je niet zo veel aan kan doen Maarja, anders had ik niks om over te zagen é
Nu je het zegt, was mij nog niet direct opgevallen (andere monitor instellingen misschien waardoor ik het niet zo fel zie). Is inderdaad schaduw van parkrand.
De foto is geflits met bounce tegen plafond en een reflector op de flits om het gezicht in te vullen zonder ons poppemieke te verblinden.
hele leuke foto voor in he familie album. Een knap kindje.
Maar...euh, de foto op zich vind ik niet erg sterk. Ik mis het contact met haar en 2 twinkelende oogjes..
Ik twijfel ook aan de focus.
Het linkerhandje bij de box lijkt stukken scherper dan het handje bij haar mond, net als de rechtermouw. Ligt het aan mij of ligt de focus net achter de spijltjes?
Comment