Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maar toch heb ik een soort deja-vu gevoel bij de plaat.
Kan het zijn dat de plaat heel hard trekt op een foto die je ooit in Doel hebt gemaakt, of vergis ik mij ?
Nrke 1 : ben ik minder wild van
Grtz. Peter
Lol Pete, ik denk dat die déjà vu komt omdat IEDEREEN dat soort platen schiet. Reden waarom ik 'm zelf eigenlijk maar niks vind hihi. Ik doe het zelden, modellen in zo'n pose in een hoek zetten, 'k vind dat het weinig 'vertelt'. Maar goed, 'k vond al die massief houten bekleding wel indrukwekkend en nu staat ze er ook op
Doel? Nee, dat was heel andere koek hoor, die staat in de BoF2009 trouwens.
Enfin, ik heb het meer voor mijn eerste foto hier. Veel moeilijker om een goed kadrage te vinden en het beschikbaar licht (lees: enkele spotjes aan het plafond die in de verkeerde richtingen schenen ) ook nog goed te krijgen (lees: verdraaid lange sluitertijd en een model dat gelukkig goed stil kon staan).
En die schaduwtjes in haar gezicht maken het net zo 'echt' vind ik
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Dat mag hee
Daarom post ik 'm ook, niettegenstaande het zeker niet mijn favoriete foto is. Maar ik vind het interessant om mezelf en mijn 'niet-mainstream smaak' te meten aan de smaak van anderen. 'k Kom dan wel eens farcen tegen dat een foto die ik zelf maar niks vind in de BoF terecht komt lol maar 'k heb ermee leren leven
Merci voor je comment in ieder geval, Pete!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
ik volg de 2de doet het hier echt prachtig
proficiat Sylvie
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment