Zelf neig ik heel erg naar de sepia, ben benieuwd welke jullie mooier vinden. Ook reacties op de foto zelf zijn natuurlijk van harte welkom!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sepia of toch kleur?
Collapse
X
-
-
Re: Sepia of toch kleur?
geef mij ook maar de kleurenversieThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Smaken verschillen.... voor mij de eerste . Heeft meer karakter aan de opname en focused op het onderwerp (zwangerschap). De kleuren trekken de aandacht weg van het eigenlijke onderwerp.
Groet FlashEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
voor mij ook de eerste, daar valt het direct op dat ze zwanger is, bij de tweede leiden de kleuren teveel af.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
bekende benadering van een dikke buik
Als de ouders blij zijn met de foto's is het doel bereikt. Maar , ik wil niet kwetsen, ik bedoel dit opbouwend, ik vind de foto's door de manier van draperen en het massaal grote gekreukelde laken een beetje lomp overkomen.
Ik zit met vier puntjes (heb zelf ook op deze wijze dikke buikjes gefotografeerd)
- strijk een laken voor je hem gebruikt, dat komt veel mooier over. Dan krijg je veel mooiere plooien.
-Het onderste deel (de benen) ogen onelegant in het laken. Is het niet mooier om het laken van borst tot bovenbeen te laten lopen? En dan GOED!! aanspannen, dat het echt mooi om het lijf valt.
-ik mis de blik van de as moeder, door de haren die voor haar gezicht hangen. JUIST de blik van een a.s. moeder is prachtig. Misschien de haren opsteken of anders de haren achter het oor stoppen?
-De belichting kan volgens mij nog subtieler, dat het licht vooral valt op het buikje en ietwat op het gezicht van de moeder. DAAR wil je denk ik de nadruk op leggen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtbekende benadering van een dikke buik
Als de ouders blij zijn met de foto's is het doel bereikt. Maar , ik wil niet kwetsen, ik bedoel dit opbouwend, ik vind de foto's door de manier van draperen en het massaal grote gekreukelde laken een beetje lomp overkomen.
Ik zit met vier puntjes (heb zelf ook op deze wijze dikke buikjes gefotografeerd)
- strijk een laken voor je hem gebruikt, dat komt veel mooier over. Dan krijg je veel mooiere plooien.
-Het onderste deel (de benen) ogen onelegant in het laken. Is het niet mooier om het laken van borst tot bovenbeen te laten lopen? En dan GOED!! aanspannen, dat het echt mooi om het lijf valt.
-ik mis de blik van de as moeder, door de haren die voor haar gezicht hangen. JUIST de blik van een a.s. moeder is prachtig. Misschien de haren opsteken of anders de haren achter het oor stoppen?
-De belichting kan volgens mij nog subtieler, dat het licht vooral valt op het buikje en ietwat op het gezicht van de moeder. DAAR wil je denk ik de nadruk op leggen
Mee eensGrt,
Hexagon
Comment
-
Voor mij duidelijk sepia.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment