Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaatjes.
Wel beetje harde belichting, wit is nogal fel en in 2de foto niet zo'n mooi gezicht daardoor...
En poses zitten niet helemaal goed, vind ik persoonlijk.
De tweede is helemaal geforceerd en onnatuurlijk, bij de eerste zit de linkerhand wat raar in de broekzak; alsof hij iets vastneemt. Beter misschien die linkerarm nonchalant naast lichaam laten hangen, of hand achter hoofd etc....
Voorkeur voor de 1ste, ook wegens onrelaxte uitdrukking op de 2de.
twee mooie plaatjes, vind alleen bij de eerste, dat het haar tè netjes zit, past niet bij de kleding en de stoere houding.
geeft een te groot Wehkamp image.
grt,bouk.
Bij de eerste vind ik de schaduw bij het gezicht te veel aansluiten bij de schaduwzijde ervan. Een beetje naar voren en het hoofd was losgekomen van de muur (ik hoop dat ik het goed uitdruk...)
Bij de tweede vraag ik me af of ze de vlieg inderdaad geraakt heeft. De band om haar arm lijkt me iets te veel, hij klemt bovendien vreselijk af (sorry hoor dat ik daar voortaan op let... hi) Hij lijkt me op sommige plaatsen trouwens flink overbelicht.
Henk
het wit is fel doordat het contrast flink is opgetrokken.
Ik vind hem er vrij nonchalant bij staan met zijn handen in zijn zakken.
Als iemand foto 2 al geforceerd vind, wat dan te denken van de fashion foto's waar ze in de aller onmogelijkste bochten staan? Achteraf bekeken, moet ik jullie nog gelijk geven ook.
foto's zijn genomen op de dag dat de shoot voor de hair dressers award door ging.
Daarom dat het haar netjes zat ( dit zijn overigens geen inzendingen )
Henk, ik begrijp wat je bedoelt met het los komen.
Ik vind de schaduw aan de kant van de muur niet erg en niet storend.
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Wat ik mij wel eens meer afvraag bij dit soort shoots,is waarom die modellen altijd van die kunstmatige houdingen aannemen. Bij de jongen valt het nog mee, maar het meisje staat daar echt niet natuurlijk te wezen. Als foto vind ik de eerste ook de best geslaagde.
het wit is fel doordat het contrast flink is opgetrokken.
Ik vind hem er vrij nonchalant bij staan met zijn handen in zijn zakken.
Als iemand foto 2 al geforceerd vind, wat dan te denken van de fashion foto's waar ze in de aller onmogelijkste bochten staan? Achteraf bekeken, moet ik jullie nog gelijk geven ook.
foto's zijn genomen op de dag dat de shoot voor de hair dressers award door ging.
Daarom dat het haar netjes zat ( dit zijn overigens geen inzendingen )
Henk, ik begrijp wat je bedoelt met het los komen.
Ik vind de schaduw aan de kant van de muur niet erg en niet storend.
Steven, het overbelichte zie ik alleen in de tweede foto hè...
groeten, Henk
Comment