Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nichtje wou wat foto's. Neefke had niet veel tijd, maakt toch foto's. Nichtje moet eeuwen wachten op bewerking. Neefke stuurt toch onbewerkt door
Neefke kiest vandaag vrijwillig voor't vuurpeleton:
Dit neefke zou ook graag zo'n nichtje hebben
Maar even terug OT: echt heel goed gedaan en een extra bonus voor het niet gebruiken van PS Heel mooie foto.
Knappe foto. Krachtig beeld en mooie gezichtsexpressie.
Off topic: Snap wel niet waarom er zoveel kritiek op PS is. Mits verstandig gebruik blijf ik erbij dat PS een meerwaarde kan opleveren voor je foto. Je bent blijkbaar pas "cool" tegenwoordig als je echt anti PS bent, zo lijkt het wel.
Knappe foto. Krachtig beeld en mooie gezichtsexpressie.
Off topic: Snap wel niet waarom er zoveel kritiek op PS is. Mits verstandig gebruik blijf ik erbij dat PS een meerwaarde kan opleveren voor je foto. Je bent blijkbaar pas "cool" tegenwoordig als je echt anti PS bent, zo lijkt het wel.
In dąt geval ben ik 100% PRO Photo Shop ! Het "verschil", de "mogelijkheden",...
Comment