Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't is stil......

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 't is stil......

Thanks...jaartje terug nu....

Deze foto is op de omslag (achterkant) gekozen van het boek:

De tol van de roem/Artiestenuitgang van Jan Vriend.

Boek is sinds 2 a 3 weken uit.......
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

daar moogde trots op zijn man

zalige plaat / foto ter herinnering aan de fantastische platen die hij ooit gemaakt heeft

en ja, zelfs ik als jonge snotter voor deze man zijn tijden, ken ik ook toch wel zijn nummers voor een stuk
      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Hoi !

Comment

Zonder de pret te willen bederven over deze foto valt mij wel iets op als ik de comments lees.
          Hoe iets of iemand een zodanige emotie kan teweeg brengen (ik heb het hier over Ramses) dat alle waarnemingszintuigen worden uitgeschakeld (bij manier van spreken) en men verblind,(mischien zonder het zelf te beseffen) word voor het reële.

Als dit een foto was geweest van een onbekend iemand, dan ben ik er zeker van dat deze foto met de grond zou gelijk gemaakt worden omdat hij in de SC staat.
          Reden Storende microfoon, idem schaduw, microfoon + staander in de voorgrond, het uitgebrande wit van het hemd, de rugleuning die weggeshopt mag worden enz.
          Geen mens die er over rept.!!!

Deze foto is technisch geen SC waardig, maar door het monument dat gefotografeerd wordt wordt dit plotseling een knaller .
          Deze mocht zelfs van mij vooraan op de cover van het boek.

Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Hoe iets of iemand een zodanige emotie kan teweeg brengen (ik heb het hier over Ramses) dat alle waarnemingszintuigen worden uitgeschakeld (bij manier van spreken) en men verblind,(mischien zonder het zelf te beseffen) word voor het reële.

Als dit een foto was geweest van een onbekend iemand, dan ben ik er zeker van dat deze foto met de grond zou gelijk gemaakt worden omdat hij in de SC staat.
            Reden Storende microfoon, idem schaduw, microfoon + staander in de voorgrond, het uitgebrande wit van het hemd, de rugleuning die weggeshopt mag worden enz.
            Geen mens die er over rept.!!!
            Eerlijk gezegd, ik heb exact dezelfde verwondering en opmerkingen bij het lezen van alle reacties.
            Al de meest actieve deelnemers van het forum zag ik passeren, die gewoonlijk heel (terecht) kritisch beoordelen, en de foutjes netjes opsommen, maar deze keer werd iedereen precies verblind voor de vele storende elementen.
            'k Heb absoluut niet het gevoel dat dit vriendjespolitiek ten opzichte van de TS is, maar toch wel heel subjectieve beoordelingen dankzij de bekendheid van de afgebeelde persoon.
            Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

Comment

Die staander en micro horen er juist (mijn inziens) heerlijk bij.......
              Ook al was dit een onbekend artiest dan nog vind ik m mooi.

Natuurlijk geeft het net wat meer als het om zo een karaktervol artiest gaat.....

(staat eigenlijk wel in verkeerde forumonderdeel )
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900 Bekijk bericht
                Die staander en micro horen er juist (mijn inziens) heerlijk bij.......
                Ook al was dit een onbekend artiest dan nog vind ik m mooi.

Natuurlijk geeft het net wat meer als het om zo een karaktervol artiest gaat.....

(staat eigenlijk wel in verkeerde forumonderdeel )
                Het gaat hem mij niet omdat het mooi is of niet maar dat andere foto's voor deze zken worden gekortwiekt.
                Ik heb feitelijk gemengde gevoelens bij deze foto's, omdat dit een pakkende foto is, maar ergens voor de slechte reden.
                Dit is één van de laatste foto's van een ikoon, in veval en juist voor zijn dood0.
                Een dood waarvan hij wist dat die zat aan te komen en wetende dat hij na de vertoning terug moest naar de gevangenis, lees bejaardetehuis. Een vrije vogel als hij in een kooi dat kon nooit goedkomen en dat zie je in zijn blik.
                En dat is nu de reden dat het ons allemaal geen barst kan schelen dat er storende elementen op de foto staan. Integendeel die maken voor mij de foto nog dramatischer.
                Want dat is ze toch een dramatische foto.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik snap je wel robby

Dat is de charme van beelden (tonen).....

Thanks voor je comments !
                  Z900

Comment

En met een béétje PS-werk was dat lelijke statief nog weggehaald en was het een meesterstuk.
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Working...
                    X