Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn vriend en ik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn vriend en ik

Nina, mijn middelste dochtertje van 5 (en de pretletter van het stel) met haar allergrootste vriend: Beer.

UPDATE:

Nu maar eens de foto geupload via Tinypics ipv Flickr (op advies van gNo btw)
    Nu 355 Kb groot

Last edited by Monica; 3 december 2009, 19:10. Reden: update: upload via tinypics ipv Flickr

Re: Mijn vriend en ik

Mooie en leuke foto!
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Mooie compositie.

Ik vind de huidskleur iets te grauw, er mag wat meer geel in zitten.
      Maar volgens mij hebben al je portretfoto's dat. Ligt waarschijnlijk aan de camera of de instellingen ervan.
      Kan ook aan de instellingen van mijn scherm liggen, dat het er bij jou misschien warmer uit ziet.
      Of ligt het aan de lage kleurverzadiging? Ik weet het niet.
      Maar ik heb de indruk vermits het bij alle foto's is, dat je het doelbewust zo wil. Dan is het goed.

( Foto heeft nog geen 100 kb. Je ziet het aan de beeldkwaliteit. )

Comment

Zeer mooi Monica
        In het vervolg idd wat beter kwaliteit posten.

Groeten Dimitri VdV

Comment

Maar volgens mij hebben al je portretfoto's dat. Ligt waarschijnlijk aan de camera of de instellingen ervan.
          Kan ook aan de instellingen van mijn scherm liggen, dat het er bij jou misschien warmer uit ziet.
          Maar ik heb de indruk vermits het bij alle foto's is, dat je het doelbewust zo wil. Dan is het goed.
          Euh... dit is exact wat ik ging zeggen.

Vind het ietsje spijtig ook dat ze niet allebei scherp zijn.

Comment

Ik ben geen pro, maar vind de foto superschattig!!
            Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

Comment

heel leuke opname, en de kat heeft net zoveel snorharen als die van ons.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

een hele mooie Monica

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Mooie compositie.

( Foto heeft nog geen 100 kb. Je ziet het aan de beeldkwaliteit. )
                  Ik vrees dat ik een probleem met kleuren heb. Mexicano heeft al vaak geprobeerd me te helpen hiermee. Ik verander eigenlijk nooit iets aan de saturatie van de foto's. Deze foto is zoals hij is. Ik heb hem wat opgelicht en Beer iets meer contrast gegeven. That's it. Ik zie zelf ook dat mijn foto's een andere toning hebben dan de meeste andere foto's hier op BD. Maar ik kom er gewoon niet echt uit...inmiddels zie ik het maar als mijn ding Misschien is het opgelost als ik de 7D heb...kan niet wachten.

Wat betreft de grootte van de foto...ik kom daar dus ook niet uit. Ik resize met BD-sizer, maar ook via PS of anders...mijn foto's blijven qua kb's te licht. Terwijl de Raws toch aardig zwaar zijn.

tx allemaal

Comment

Ik vind het een heel mooie Monica.
                    En ook de kleur vind ik heel leuk.
                    Ik zie zoiets graag als dat wat gedesatureerd eruit ziet en dat kom je veel tegen bij andere fotos van de pros.
                    Nu als je dit zo hebt zonder het speciaal te desatureren, dan zou ik toch wel eens het een en ander bekijken.
                    Welk toestel heb je ? in welke mode neem je je fotos ?
                    is je scherm gecalibreerd ?
                    Groetjes,

Comment

Heel mooi, snoezig en smaakvol prentje

Comment

Erg mooi met die witte achtergrond en de lichte tinten
                        Groetjes Christianne
                        Christianne's fotoweb
                        BD0243nl

Comment

Beer ziet er een lekkere knuffel uit! Jammer dat hij afgeleid werd door iets net naast je camera, want als hij er pal IN had gekeken, was het nog zo fijn geweest denk ik

Maar ook zonder dat detail vind ik het een heel mooie, zachte opname
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Hele knappe foto. Inderdaad, de poes kijkt wat uit het beeld... Soms is dat op te lossen door iemand die zich nét achter de fotograaf bevindt de aandacht van het dier te laten trekken. Maar ja, dieren hé... !

Comment

Beste Monica,
                              vooreerst even zeggen dat ik reeds vaak mooie foto's van jou op dit forum zag, zo ook deze weer.
                              Wat het resizen betreft: in PS kan je toch bijna perfect (tot op een paar 10-tallen kB na) instellen hoe 'zwaar' een jpg-beeld gaat worden. Je stelt dit toch gewoon in met de 'afbeeldingsopties/kwaliteit' bij 'opslaan als' of 'opslaan voor web'?
                              Guy
                              www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Working...
                              X