Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Knap model en knappe foto.
Ik zou persoonlijk die witte prullekes onder haar handen en langs haar (trappen ?) wegdoen zodat je het model volledig tegen een zwarte achtergrond hebt.
Mee eens, ik zie het verschil met de armen en benen te goed.
En mijn eerste idee bij die ogen was : een hobbit? 'k Vind dat je ze iets te sterk benadrukt hebt
Tot daar mijn loeiharde commentaar lol.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Gaaf effect met die ene flitser midden op je toestel. Wel een pakkende foto
Ik moet alleen Sylvie volgen wat betreft de ogen van het model...daar is iets heel raars mee (beetje evil). De huid is inderdaad erg glad ivm met de rest van haar lichaam.
Het is een prachtige dame, zonder kijf. En de foto op zich komt bij mij ook heel sterk over.
Maar juist dat andere oog ziet er echt vreemd spooky uit Lennert.Dek het andere oog eens af en kijk nog eens. Waarschijnlijk is het de flits, geen idee.
Comment