Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zo mooi...
Collapse
X
-
-
Re: Zo mooi...
Zeer mooi portret Monica
Ik denk dat een subtiel kadertje je foto meer laat stralen omdat hij nu wat samenvloeit
met de grijzige BD-achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk berichtIk denk dat een subtiel kadertje je foto meer laat stralen omdat hij nu wat samenvloeit
met de grijzige BD-achtergrond.
De exacte kleur van de BD achtergrond is #FFFFE1
Maar misschien wist je dat al
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk berichtHaha
De exacte kleur van de BD achtergrond is #FFFFE1
Maar misschien wist je dat al
Grtz
Comment
-
Als je bvb bij ps een kleur instelt heeft die altijd een waarde.
De waarde van de kleur op BD is #FFFFE1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk berichtAls je bvb bij ps een kleur instelt heeft die altijd een waarde.
De waarde van de kleur op BD is #FFFFE1En weet je ook wat die code wiskundig betekent?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk berichtEuh, dat is een andere kwestie
het is een begin he,betekent het iets ?
en voor Blauw (E1).
Elk kanaal kan dus een waarde krijgen van 0 t.e.m. 255 waarbij dus (FF)=255
Puur Rood geeft dus de code FF0000. We hebben dus 3x8bit beschikbaar om een kleur te definiëren.
Comment
-
Zeg meneer Einstein meeus
Ik worstel met een kader....vandaar dat ik hem zonder plaatste.
Heb je misschien een tip voor me, want ik heb echt geen idee wat bij deze foto past.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtZeg meneer Einstein meeus
Ik worstel met een kader....vandaar dat ik hem zonder plaatste.
Heb je misschien een tip voor me, want ik heb echt geen idee wat bij deze foto past.
... Indien niet goed, doe ik hem meteen weg.
@ Dimitri VdV : de code voor de achtergrond is niet FF FF E1 maar wel
EE EE EE
Comment
-
-
-
Hele mooie Monica,je doet dat goed die zachte plaatjes maken."There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment
-
Hoi Monica
Deze foto is magnifiek, zonder meer en in alle opzichten gewoon perfect.
MAar het zojuist geplaatste kadertje is te strak / nieuw/ modern hierbij met een wat te harde zwarte lijn.
En dat brengt nu de foto een beetje uit zijn oorspronkelijke dromerige context
Een gewone schaduw is al voldoende. BD sizer heeft genoeg kaderkes , van heel oud toto van alles zwaar en zo.
En anders, doe je gewoon geen kader, het hoeft niet altijd gekadreert te zijn, toch, wel zo mooi vind ikIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichteen top plaatje Monica, zacht, straalt als een zonnetje,
jkGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment