Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de tweede een pareltje..Let op dat het niet te kitscherig wordt..Ik ben nog steeds fan hoor maar de verveling slaat al snel toe...Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt maar deze vind ik minder spannend dan je vorige...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Vind ik dus helemaal niet, je ziet overal aan de rand van het model, dat het model op de achtergrond geplakt is in photoshop - of dat er op zijn minst slordig met layers is gewerkt. Ik bedoel dan de vlekken op de rand van het linkerbeen in de eerste foto en de witte vlekken rond de jurk onderaan rechts in de tweede foto.
Nee, ik vind het niet goed gedaan. Idee, styling en belichting allemaal zeer goed, maar iets meer tijd insteken en hoger afwerkingsniveau zou pak beter geweest zijn.
Comment