Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind dit aardig, maar nou ook niet sjongejonge. Ik worstel met het paars wat niet doorloopt. Aan de ene kant zie ik een reflectie maar die klopt niet. Dus zal het wel wat anders zijn, maar ik zie het niet. Sorry
Hihi Jimmy, je brengt me breed aan het lachen. 'k Vind het altijd een zaligheid als fotografen met een reputatie ineens aan komen zetten met '.... en dan nu mijn eigen ding en het kan me geen moer schelen of jullie het goed vinden: hate it or love it'.
Ik ken er zo nog hoor
Over de foto: dit is het soort foto dat je met je hart moet bekijken omdat iemand er zijn creativiteit ingestoken heeft op een manier zoals kunstenaars dat doen (en da's dus meestal zonder logica in maar met een bepaalde gevoelsfactor). Ik ga me dus niet afvragen of het 'beter' was geweest zonder dat paars of als dat paars had doorgelopen etc. Ik begrijp gewoon dat je 'de foto voorbij' wilt (want anders had je wel gewoon de foto op zich gepost) en daar ben ik mee in mijn nopjes.
Go Jim!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment