Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
maar die mensen zijn het zo gewoon daar hè, net als miljoenen anderen mensen elders in de wereld, die het ook niet makkelijk hebben.
Ik wil geen debat starten maar deze mening deel ik niet. Dit raakt niemand gewoon en het is vanuit het verzet tegen dergelijke onwaardige omstandigheden dat mensen stappen zetten naar een beter leven. Zo is het indertijd ook hier begonnen.
Heerlijke foto. Mag ik - puur uit interesse - ook vragen wat je job concreet inhoudt?
Ik houd het summier omdat ik op het forum mijn foto's/ persoonlijke ervaringen wil delen en absoluut wil vermijden om de indruk te geven aan fondsenwerving of zieltjeswinnerij te doen.
Binnen de NGO waar ik voor werk ben ik hoofd van de educatie en campagnedienst.
En dan is 't nog een mooie foto ook!
Prachtig die witte kringelende rook, en de voorgrond die eruit springt.
Hoewel,in het licht van je bijgevoegde tekst betaamt het eigenlijk niet het hier nog over de esthetiek van de foto te hebben.
Comment