Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dantesk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dantesk

Straf verhaal, sterke foto
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
      ... en dan kom je terug in het thuisland en ontmoet je mensen wiens wereld vergaat omdat de trein dagelijks vijf tot tien minuten te laat aankomt

Mooie foto, maar heeft wel je verhaal nodig.
      idd, sommige mensen zouden beter es in dergelijke situaties gedropt worden
      nikon stuff

Comment

Heerlijke foto. Mag ik - puur uit interesse - ook vragen wat je job concreet inhoudt?
        "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
        website fotoblog

Comment

Eindelijk een africa-foto die ik goed vind..

Comment

Bedankt voor alle reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            maar die mensen zijn het zo gewoon daar hè, net als miljoenen anderen mensen elders in de wereld, die het ook niet makkelijk hebben.
            Ik wil geen debat starten maar deze mening deel ik niet. Dit raakt niemand gewoon en het is vanuit het verzet tegen dergelijke onwaardige omstandigheden dat mensen stappen zetten naar een beter leven. Zo is het indertijd ook hier begonnen.

Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht
            Heerlijke foto. Mag ik - puur uit interesse - ook vragen wat je job concreet inhoudt?
            Ik houd het summier omdat ik op het forum mijn foto's/ persoonlijke ervaringen wil delen en absoluut wil vermijden om de indruk te geven aan fondsenwerving of zieltjeswinnerij te doen.
            Binnen de NGO waar ik voor werk ben ik hoofd van de educatie en campagnedienst.
            Meer foto's op mijn website

Comment

En dan is 't nog een mooie foto ook!
              Prachtig die witte kringelende rook, en de voorgrond die eruit springt.
              Hoewel,in het licht van je bijgevoegde tekst betaamt het eigenlijk niet het hier nog over de esthetiek van de foto te hebben.

Walter
              D850

Comment

Working...
              X