Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze jurk is geweven uit de losgetrokken tape van oude cassettebandjes.
Model: Heleen Van 't Veld
MUaH: Sanne Schoofs
Jurk en Styling: Erika Bús
Na elkaar de versie met de 'te grote hoed' zoals ik eerst gepost had, gevolgd door de versie met gekrompen hoed, en dan nog een volledig zicht op de jurk.
Last edited by Sylvie Huybrecht; 1 december 2009, 18:45.
Reden: Gecorrigeerde foto bijgevoegd plus extra foto
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Voila de versie met verkleinde hoed is toegevoegd. Ik doe zoiets trouwens niet met warp of liquify Max, maar gewoon met een gecopieerde laag die ik wat krimp, en dan met een laagmasker doorteken
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Voila de versie met verkleinde hoed is toegevoegd. Ik doe zoiets trouwens niet met warp of liquify Max, maar gewoon met een gecopieerde laag die ik wat krimp, en dan met een laagmasker doorteken
ik zat er net aan te denken aan dit kleed. Dat is nog bloedlink ook. Volgens mij was dat spul super brandbaar of smolt heel snel. Zou je toch maar gebeuren op de shoot
ik zat er net aan te denken aan dit kleed. Dat is nog bloedlink ook. Volgens mij was dat spul super brandbaar of smolt heel snel. Zou je toch maar gebeuren op de shoot
Straks krijg je nog nachtmerries Max!
Ik heb me trouwens eens laten vertellen dat die fleecen kleding die we nu allemaal dragen (gemaakt van PET-flessen) idem dito is hoor :-). Ga dus maar niet te dicht bij het haardvuur staan
Grappig, MM had idd een punt met de hoed (zie ik achteraf)
Sja, ik voel me heel nederig worden tussen al dit prachtige fotografische geweld. Zeer mooie sfeervolle foto's Sylvie
Mooie compo, strakke zw-w omzetting (hoe doen jullie dat toch) en een prachtig model.
Belichting benadrukt mooi de beenderstructuur van haar mooie gezicht.
De tweede foto is ook zeer mooi, alleen dat zwarte stipje onder haar neus doet me aan een mini snorretje denken
Hulde voor de ontwerpster van deze jurk, ecth heel knap
Comment