Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Daar zit het hele verhaal in van onze zondeval.
De drie fotos sluiten aardig aan bij elkaar. Het gefronste voorhoofd en de gespannen spieren in nr1 wijzen er op dat we dit katje best met handschoenen kunnen aanpakken. In foto nr2 worden we aangesproken door een meer getemperde houding, met zelfs ietwat onschuldigs als uitstraling. En in nr3 is het katje terug, wachtend op onze overgave.
I it.
P.S. bezoekers laat jullie vooral leiden door de expressie en de inhoud. Een foto is in de eerste plaats een drager van een boodschap, zelfs als de verpakking soms beschadigd is of niet volledig aan jullie kritische geest beantwoordt.
Henri
Last edited by kodachrome; 29 november 2009, 02:04.
Waaw zeg, bij nummer een lijkt de schreeuw vanuit haar teeeeenen te komen...
Nummer twee heeft een verhaal... Adam plukte toch de appel? maar je ziet wie er mee henen ging.
Nummer drie is voor mij het mooist, Sammeke op haar best.
Maar alle drie voor mij prachtige kleuren en perfect afgewerkt
Henk
Mooie foto's natuurlijk. Naar een cover van .... maar toch wel origineel uitgewerkt. Alleen vind ik bij de 3e foto de achtergrond, de bladeren dus, scherper lijken dan het model. Of is dat maar een gedacht ?
P.S. bezoekers laat jullie vooral leiden door de expressie en de inhoud. Een foto is in de eerste plaats een drager van een boodschap, zelfs als de verpakking soms beschadigd is of niet volledig aan jullie kritische geest beantwoordt.
bedankt voor het advies, al ist niet van TS zelf!
vind het een mooie reeks, met en heel goeie tweede.
grt,bouk.
Daar zit het hele verhaal in van onze zondeval.
De drie fotos sluiten aardig aan bij elkaar. Het gefronste voorhoofd en de gespannen spieren in nr1 wijzen er op dat we dit katje best met handschoenen kunnen aanpakken. In foto nr2 worden we aangesproken door een meer getemperde houding, met zelfs ietwat onschuldigs als uitstraling. En in nr3 is het katje terug, wachtend op onze overgave.
I it.
Henri
Helemaal mee eens, TOP platen Jeannot, zeer mooi
Ik zou ze ook wel als drieluik willen zien, lijkt me erg mooi!!
Ik vind de tweede en derde zeker de betere van de reeks..Knap hoe je met die bladeren een zacht tafereel hebt weergegeven.De appel in de herfst .Ge moet er maar opkomen al weet ik wel dat je met de tweede andere bedoelingen hebt..Maar het schril contrast tussen de werkelijkheid en kunst vind ik mooi gedaan.
Als ik eerlijk mijn gedachte moet zeggen vind ik de appel een beetje te veel mijn gedacht opvragen maar das ook tevens een sterke eycatcher..maar die derde das echt pure schoonheid hoor..Gewoon simpel,teder en knap van toon..je blijft me steeds weer verbazen.
En 1 goede raad..respecteer een beetje je zieke medemens if you know what I mean?
Verzorg je goed en Sammeke ook ok? Ben al benieuwd naar de andere..Laat ze maar komen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment