Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help

hey guys ondertussen al tijdje geleden wel vandaag heb ik jullie advies eens nodig
    heb een shoot gedaan voor debora velasquez in een hotel omgebouwd uit een kerk dus veel hoekjes niet veel plaats om te shooten
    ik heb hier een eerste beeld van klaar en zou graag van jullie eens weten en horen wat er anders kan ben er zelf nog niet goed wijs uit dus ik neem alle raad/advies zekers aan

Re: Help

Ik vind het een mooi beeld, maar wat me eraan stoort zijn de lichtvlekjes die van lichten in de achtergrond moeten zijn. Ik denk dat je ofwel de achtergrond erin moet incorporeren, ofwel helemaal niet maar zo'n paar vlekjes werken heel storend.

Ik zou de zoom op haar been proberen weg te werken, vanhet kleedje, komt wat slordig over maar kan jij natuurlijk niets aan doen.

Aan de linkerkant van de zetel heb je erachter blijkbaar nog een zetel, maar het licht geeft daar wat raars op.

Ofwel is het mijn scherm, ofwel lijkt haar middel héél smal, mss is het de pose, maar indien je het versmald hebt, het komt wat raar over.

Voor de rest vind ik het wel een super plaat, zeker in de lijn van je vorige werk!

Houden zo!:niceone:
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Mooie plaat, sluit me aan bij mijn voorganger, ik zou die lichtvlekjes in de achtergrond wegpoetsen.
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
        hey guys ondertussen al tijdje geleden wel vandaag heb ik jullie advies eens nodig
        ik heb hier een eerste beeld van klaar en zou graag van jullie eens weten en horen wat er anders kan ben er zelf nog niet goed wijs uit dus ik neem alle raad/advies zekers aan
        probeer het eens in Beoordeling.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

'k vind 't eerlijk gezegd een beetje gek. Als je een foto post en je krijgt er negatieve kritiek op, dan ga je als een gek tekeer en schreeuwt dat wij amateurs er niks van kennen en jij het als pro zoveel beter weet. Nu ga je nota bene aan die amateurs raad vragen... Begrijpe wie begrijpen kan

Mvg,
          Frederic

Comment

Frédéric : zelfs een pro heeft soms twijfels over zijn werk, en hier gaat het duidelijk om de artistieke kant van de plaat, niet om de technische kant die hij weldegelijk als een 'pro' van binnen en buiten kent. Een tweede opinie kan nooit kwaad
            MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

Comment

Mijn eerste gevoel toen ik deze foto zag:
              WOW....mooie tinten en pakkende belichting.
              De expressie en pose van het model zijn zalig Hele fijne foto om naar te kijken!

De lichtjes in het plafond storen mij niet, die geven wat extra diepte aan de foto.
              De reflecties (2 kleine witte stipjes) aan de onderkant van de sofa zou ik persoonlijk wel verwijderen.
              Rechts achter de bank (voor de kijkers links) staat een andere stoel/sofa? Voor mijn gevoel vraagt deze teveel aandacht op...misschien vervagen of wegclonen? Ook links steekt er net naast de sofa een stukje ander meubilair uit....ook deze zou ik verwijderen.
              Als ik toch ga pietlutten zou ik ook de schaduw , links onder in de foto, waarschijnlijk afkomstig van een andere stoel, wegwerken. Ook zou ik het kleine stukje BH (linkerborst) wat onder die prachtige jurk vandaan komt even verwijderen. Het zijn net van die kleine dingetjes die de aandacht afleiden.

Verder: Prachtig

Comment

Het licht links op het haar en op zetel trekt de aandacht weg van de kledij. Bij echte fashion moet toch vooral de nadruk liggen op de kledij ? Alhoewel het een mooi donker sfeertje is, vraag ik mij af of de kledij niet feller van kleur zou mogen. Er gaat door de belichting nu ook veel aandacht naar het gezicht. Compo vind ik persoonlijk te krap, model en setting had maar ruimte mogen hebben, maar ja dan stond er misschien iets in de weg.

Comment

Vind de voorste hand compleet uit proportie tov van de rest van het lichaam.
                  Ook de lichtpuntjes....

Verder heeft de foto een erg hoog striptekening-gehalte...

Ik weet het niet, maar deze kan me minder bekoren.

Heb toch al wel beter werk van je gezien.
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Qua totaalplaat lekker hoor. Maar ik zit ook met het 35mm effect van arm en leuning. Maar . wie stoort zich daar nou aan

Mooi plaatje, maar ook hier.. heb wel eens meer wow-gehalte in je platen gezien.
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Qua totaalplaat lekker hoor. Maar ik zit ook met het 35mm effect van arm en leuning. Maar . wie stoort zich daar nou aan
                      Ik stoor mij bij deze foto daar dus aan hé Ik zeg duidelijk bij deze foto hé Jorgen.
                      Het model en de setting moet elegant overkomen en dat wordt hier teniet gedaan door dat effect.
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

wil er nog effe aan toevoegen dat de arm links op de leuning en de benen ook nog zachter mag .

Comment

Ik vind dat er iets meer hoofdruimte mag zijn, nu lijkt ze zich te bukken voor de rand van de foto.
                          Het model ligt / zit daar in een wel erg ongemakkelijke houding.
                          Als ze dat vijf minuten volhoudt, houdt ze er zeker krampen aan over.
                          Misschien mag het elegant overkomen, maar het valt mij toch op.
                          Over het algemeen: goede foto.
                          Mooie kleuren, mooi belicht, goede compositie.

Comment

De lichtpuntjes moeten allerminst weg, ik zou juist meer achtergrond in de plaat willen. Dit lijkt me een perfecte plaat met een lobby van een hotel, of een opera oid op de achtergrond. Volgens mij is het ook in dergelijke situatie getrokken. Jammer dus dat er geen achtergrond mee zichtbaar is. Model, jurk en zetel zijn prima!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

nu zou het leuk zijn om te weten of je er iets aan had, of er bruikbare tips bij zaten Jim

Comment

Working...
                              X