Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Madnix

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Madnix

Om met een bekende BD'er te spreken.... : Als je niet durft te vallen, leer je ook nooit lopen
    Ik heb er in elk geval lol aan gehad

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Madnix

das leuk, vooral op 150%.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

lol.. geef mij maar weer de schuld

Maar een plaat met humor
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Henk, Jong, een heerlijk lekkere spontane foto.
        Licht is gewoon goed, compo is exact het moment benadrukkend. Yes een heerlijke foto.
        Dit moesten we met zijn allen vaker hier durven tonen.
        Dit is gewoon fotografie in Real Life !!
        Humor en goed genomen .
        En ik ken je, die heb je knal zo uit je handje genomen.
        Helemaal goed man !!

Alleen jammer van die vierkante flits in haar mooie sprekende ogen, maar hoe je dat moet oplossen kan ik je zo ook niet meteen vertellen.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          Licht is gewoon goed, compo is exact het moment benadrukkend. Yes een heerlijke foto.
          Humor en goed genomen .
          Helemaal goed man !!

Alleen jammer van die vierkante flits in haar mooie sprekende ogen, maar hoe je dat moet oplossen kan ik je zo ook niet meteen vertellen.

Compactcamera Sigma DP-1, zo slecht nog niet.... Ik had ooit de reflex SD-14, maar dat was een onding.
          Bedankt voor je reactie,
          Henks
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Leuk Henkes

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
              Humor en goed genomen .
              Helemaal goed man !!

Poeh poeh....als ik jou moet geloven heeft Henk hier een wereldfoto geschoten.
              De foto is grappig, de ogen zijn mooi, maar echt fantastisch vind ik de foto verder niet.
              Henk kan veel beter, zoals zijn zelfportret in de kroeg of de mooie billen.

ps...waarom reageer je alleen nog maar op foto's van Henk en gNo? Erg objectief komt het bij mij niet over Rene, dat vind ik een beetje jammer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Poeh poeh....als ik jou moet geloven heeft Henk hier een wereldfoto geschoten.
                De foto is grappig, de ogen zijn mooi, maar echt fantastisch vind ik de foto verder niet.
                Henk kan veel beter, zoals zijn zelfportret in de kroeg of de mooie billen.

ps...waarom reageer je alleen nog maar op foto's van Henk en gNo? Erg objectief komt het bij mij niet over Rene, dat vind ik een beetje jammer.
                De wraak van Monica. Maar of ie zoet is...
                Henk
                (BD1383NL)

Comment

Welnee, heeft niets met wraak te maken, maar eerlijkheid. Waarom zou ik wraak willen nemen
                  Ik begrijp dat rene en jij goede vrienden zijn, maar het wordt een beetje lachwekkend als hij alleen nog maar jouw en gNo's plaatjes beoordeelt en aan andere foto's van dandere fotografen geen aandacht besteed. Is ook een beetje raar niet?
                  Wraak omdat ik je foto niet goed genoeg vind? Nee, is ook gewoon eerlijk. Ik beschouw je als goede vriend, plus ik wil niet huichelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                    Welnee, heeft niets met wraak te maken, maar eerlijkheid. Waarom zou ik wraak willen nemen
                    Ik begrijp dat rene en jij goede vrienden zijn, maar het wordt een beetje lachwekkend als hij alleen nog maar jouw en gNo's plaatjes beoordeelt en aan andere foto's van dandere fotografen geen aandacht besteed. Is ook een beetje raar niet?
                    Wraak omdat ik je foto niet goed genoeg vind? Nee, is ook gewoon eerlijk. Ik beschouw je als goede vriend, plus ik wil niet huichelen.
                    Ik heb Irineas één keer ontmoet. Omdat hij al meer op mijn inzendingen had gereageerd en zijn comments opbouwend en eerlijk zijn, heb ik hem gevraagd dat te blijven doen. Ik weet dat hij weinig tijd heeft, en stel dat daarom des te meer op prijs. That's it.
                    Net zoals ik overigens jouw comments op prijs stel. Maar om nou in deze zin te reageren op een comment van Irineas vind ik een beetje flauw.
                    Maar allee, het gaat weer dezelfde kant op als met sommige andere inzendingen. Graag over het plaatje aub waarmee ik een beetje de draak met sommige andere inzendingen heb willen steken
                    Henk
                    (BD1383NL)

Comment

dit vind ik ook wel leuk!
                      maar het lijkt alsof 't te veel verscherpt is... de ogen en de lippen zien er gek uit.
                      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                        dit vind ik ook wel leuk!
                        maar het lijkt alsof 't te veel verscherpt is... de ogen en de lippen zien er gek uit.
                        Goed gezien, dat was de bedoeling... Ik heb me nog ingehouden
                        Bedankt voor je reactie, Henk
                        (BD1383NL)

Comment

Het is geen slechte opname.Maar op het randje van overscherp en de tanden en ogen wit zijn ook net niet overdone.
                          Voor de rest een gewoon eerlijk simpele plaat.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Eerlijk ? Zeker niet mijn ding :
                            • tanden veel te wit
                            • rechts de wal onder het oog, links niet
                            • uitbrand vlekje aan rechter oog, onverzorgde franjes aan kledij
                            • cadrage die mij niet aanspreekt

Je zal er wel lol aan beleefd hebben Henk, maar ik ben er niet weg van, sorry
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

erg grappig! doet me een beetje denken aan de "daar is gabbertje" clip van vroeger.

Maar verder is dit natuurlijk een waardeloze foto en ik denk dat de redenen wel heel erg voor de hand liggen

Het enige wat ik op dit moment grappiger dan de foto vindt, zijn de commentaren die in topic, die deze foto serieus goed vinden
                              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Working...
                              X