Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleine Lina
Collapse
X
-
kleine Lina
groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkIILabels: Geen
-
-
Re: kleine Lina
Voor mijn eerste “echte” opdracht portretopnames op aanvraag, een reeks foto’s gemaakt van het petekindje van een vriendin met de bedoeling dat ze deze als cadeau zal afgeven aan de ouders van het kindje voor haar eerste verjaardag binnenkort.
Heb enkel gebruik gemaakt van daglicht.
Dit zijn mijn drie favoriete opnames uit de reeks, wat vinden jullie ervan? Zijn er zaken die beter/anders hadden gekund?
Alvast bedankt voor het kijken.
Grt,
Kristofgroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
Ik vind de 3e het leukst, alleen die noten enzo vind ik er raar bij
Maar voor rest, prachtplaatjes!Using the camera to defeat the habit of not seeing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk berichtIk vind de 3e het leukst, alleen die noten enzo vind ik er raar bij
Maar voor rest, prachtplaatjes!groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtVoor mijn eerste “echte” opdracht portretopnames op aanvraag, een reeks foto’s gemaakt van het petekindje van een vriendin met de bedoeling dat ze deze als cadeau zal afgeven aan de ouders van het kindje voor haar eerste verjaardag binnenkort.
Heb enkel gebruik gemaakt van daglicht.
Dit zijn mijn drie favoriete opnames uit de reeks, wat vinden jullie ervan? Zijn er zaken die beter/anders hadden gekund?
Alvast bedankt voor het kijken.
Grt,
Kristof
wauw, dat heb je goed gedaan zeg Nummer is zoooooooooo lief en goed vastgelegd!
En wat een heerlijke griet
daglicht zeg je? Hoe heb je de achtergrond zo wit gekregen?
plz tell me
Comment
-
thx voor de reacties!
@ Monica, de opnames zijn gemaakt in een veranda en achter Lina hebben we de witte, lichtdoorlatende stores naar beneden gelaten, dus zo was de achtergrond al vrij bleek en was het makkelijk om in PS de achtergrond volledig wit te krijgen
Lina is een heel leuk model(leke) om mee te werkengroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichtja ze was al met de nootjes aan het spelen toen we haar favoriete foto toonden, vandaar de ietwat rare combinatie
dan is het nietsUsing the camera to defeat the habit of not seeing
Comment
-
Comment