Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Room available

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Room available

Ik kan begrijpen dat mensen dit helemaal niks vinden, maar ik vind 'm heel mooi. Zeker op dit forum
    Gewaagd, een beeld dat boeit en blijft boeien En nee, dit beeld kan je onmogelijk opzettelijk en 100% met voorbedachte rade maken, maar dat is net het boeiende ervan.

L.
    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Hier snap ik de comment van Loes veel beter dan de foto zelf hoor.

Ik wil wel bijleren!
      Ik zie: iemand heeft (al wandelend) een foto genomen, veel bewegingsonscherpte, heeft dan in die 'niet helemaal gelukte' (was toch de bedoeling niet, niet?) foto de kleuren helemaal opgeblazen, met contrast enzo gespeeld, en dan krijg je dit.
      Ik vind: de kleuren zijn wel 'leuk', maar verder heb ik geen gevoel bij deze foto. (beetje misselijk na 10 sec misschien). Het bordje met de twee nog-net-leesbare woorden is (misschien?) wel een leuk toeval, maar houdt toch weinig verband met de rest van het beeld? of mis ik iets?

(zonder sarcasme please, educate me!
      Niet geschoten is altijd mis!

Comment

zegt mij ook niets, eigenlijk...
        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Mooie aquarel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
            Hier snap ik de comment van Loes veel beter dan de foto zelf hoor.

Ik wil wel bijleren!
            Ik zie: iemand heeft (al wandelend) een foto genomen, veel bewegingsonscherpte, heeft dan in die 'niet helemaal gelukte' (was toch de bedoeling niet, niet?) foto de kleuren helemaal opgeblazen, met contrast enzo gespeeld, en dan krijg je dit.
            Ik vind: de kleuren zijn wel 'leuk', maar verder heb ik geen gevoel bij deze foto. (beetje misselijk na 10 sec misschien). Het bordje met de twee nog-net-leesbare woorden is (misschien?) wel een leuk toeval, maar houdt toch weinig verband met de rest van het beeld? of mis ik iets?

(zonder sarcasme please, educate me!
            Zoals ik reeds zei: ik kan zeker begrijpen dat (veel) mensen dit fotografisch niks vinden, omdat het een beeld is dat niet tot stand is gekomen door de gekende regels van scherpte, nabewerking enz... Wat mij hier aanspreekt gaat zuiver over de vormen en de kleuren. Ik vind de vorm van het lichaam van de man, de verhouding tussen hoofd, lichaam en benen gewoon... mooi. En daarbij dan nog eens de kleuren, dat gele en dat rode, tja ik vind het gewoon mooi Voor mij gaat het zelfs niet zozeer over de tekst links in beeld.
            Het enige wat voor mij misschien beter had gekund, is als de man niet paf in het midden had gestaan, waardoor het een klein beetje wringt.

L.
            http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Working...
            X