Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Die mooie zomer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Die mooie zomer

Door het druilweer ben ik eens mijn foto's netjes gaan archiveren en kwam ik deze foto van Ella nog tegen. Het doet me echt weer verlangen naar die warme zomer, de ruisende zee en het gegiechel van de kinderen op de achtergrond...zalig
    Is het een foto die jullie ook kan bekoren?

Last edited by Monica; 23 november 2009, 14:05. Reden: kleurenversie toegevoegd + kader weg

Re: Die mooie zomer

Ik vind het wel een mooie.
    Enkel over de zwart wit omzetting heb ik mijn twijfels. Ze komt bij niet goed over. Was de kleurenversie niet goed?
    Het gebruikte kader vind ik maar niks.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Toen ik een andere foto uit deze serie postte, vroeg men of zw-w niet mooier zou zijn. Ik ga even de kleurenversie erbij toveren

Comment

Ik ga voor de zw
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
          Ik ga voor de zw
          ik ga mee voor het zachte hier in de z&w

jk

Comment

Ik vind de kleurenfoto
            Nikon D5000 - Volgt les digitale fotografie aan het THHI Tessenderlo - Module 2

Comment

Geef mij toch ook maar zw/w
              Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Ik vind ze allebei mooi!

Grtz,Fabienne
                Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
                Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.
                BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                The name of the game is to fill the frame!
                http://Fabke.fotopic.net

Comment

Hele mooie hoor,voorkeur voor de zw/w hier.
                  "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

bij dit type foto's geef ik absoluut de voorkeur aan zwart wit hoor!
                    de kleurenversie mag er zijn maar de zw w is voor mij mooier al had het geheel misschien wel iets minder "grijs" gemogen...
                    maar ik weet hoe moeilijk het is een echt goede zwart wit te maken
                    http://www.jvs-photography.be/

Comment

mooie foto! Beide versies vind ik mooi met toch een lichte voorkeur voor ZW;
                      Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                      www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                        Toen ik een andere foto uit deze serie postte, vroeg men of zw-w niet mooier zou zijn. Ik ga even de kleurenversie erbij toveren
                        Ze zijn gelijkwaardig voor mij. Maar volgens mij kunnen beide versie beter. De zw w minder grijs en in de kleurenversie de kleine wat oplichten.
                        Gelukkig is dat lelijk kader ondertussen toch al verdwenen.
                        I put the sexy in dyslexia

Comment

kleur versie is beter dan de grijsversie .
                          struikel enkel over de rechter bil partij , teveel detailverlies en ze word uitvergroot door je zw-w omzetting .
                          knappe scherpdiepte speling .

Comment

Knap gedaan,zw/w heeft toch een tikkeltje meer !
                            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                              Ze zijn gelijkwaardig voor mij. Maar volgens mij kunnen beide versie beter. De zw w minder grijs en in de kleurenversie de kleine wat oplichten.
                              Gelukkig is dat lelijk kader ondertussen toch al verdwenen.
                              Hmmm...je hebt ZO gelijk, maar beter dan dit krijg ik de zw-w niet. Voor mij is dit al heel wat Ik zal eens een tut zoeken en die dan stap voor stap volgen. Wat het oplichten van haar lijfje betreft ben ik een beetje eigenwijs.... ik vind zo juist mooi uitkomen dat ze in de felle zon liep. Anders had ik beter kunnen inflitsen, maar dat effect wilde ik niet.
                              Tx voor de tijd en aandacht die je er aan hebt besteed.
                              Last edited by Monica; 23 november 2009, 20:16.

Comment

Working...
                              X